صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / فیروز کریمی: کمبود بازیکن داریم/ به دنبال جایگزین دخسوس هستم

فیروز کریمی: کمبود بازیکن داریم/ به دنبال جایگزین دخسوس هستم

سرمربی تیم ماشین سازی تبریز گفت: ذوب‌آهن فوتبال خوبی بازی می‌کند و اگر مصدومان اجباری نداشتیم می‌توانستیم بازی بهتری انجام دهیم.

فیروز کریمی

به گزارش کسب و کار نیوز، فیروز کریمی بعد از باخت ماشین‌سازی مقابل ذوب‌آهن گفت: تعداد بازیکنان بزرگسال ما محدود است و این موضوع را به باشگاه گفته‌ بودم. در شش پست دچار کمبود بازیکن هستیم و تنها کاری که می‌توانستم کنم، گزارش این مسئله به باشگاه بود تا دنبال بازیکن باشند. در روزی که از دقیقه ۷۰ به بعد یکی از بازیکنانمان به دلیل کشیدگی رباط، بی اثر شده بود، بازیکن جایگزین نداشتیم. هر سه تعویض را از روی اجبار انجام دادیم. فشار روی تعدادی از بازیکنانمان زیاد است. ۱۱-۱۲ بازیکن همه بازی‌ها را انجام داده‌اند و منتظر تصمیم باشگاه هستم.

او افزود: ذوب‌آهن فوتبال خوبی بازی می‌کند و اگر مصدومان اجباری نداشتیم می‌توانستیم بازی بهتری انجام دهیم. در ۱۵ دقیقه پایانی تقریبا ۱۰ نفره بودیم و دچار بدشانسی شدیم اما باید قبول کنیم تلاشمان را انجام دادیم و به نظرم بازی می‌توانست مساوی هم باشد. دخسوس روی هردو گل مقصر بود و ما روی شوت‌زنی تمرین زیادی انجام داده بودیم. او عملکرد ضعیفی دارد و درخواست جذب دروازه‌بان را هم به باشگاه داده‌ام. مدتی است که نصیرزاده‌ را ندیده‌ام و در اولین فرصت مشکلات را به او خواهم گفت.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.