صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / سفر نتانیاهو به لیتوانی
سفر نتانیاهو به لیتوانی

سفر نتانیاهو به لیتوانی

نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز (پنجشنبه) وارد لیتوانی شد.

نتانیاهو

به گزارش کسب و کار نیوز، به نقل از خبرگزاری فرانسه، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز (پنجشنبه) در چارچوب سیاست همگرایی با کشورهای اروپای شرقی وارد لیتوانی شد که این اولین سفر یک نخست وزیر رژیم صهیونیستی به این کشور است.

یک مسئول اسرائیلی که خواست نامش فاش نشود، اعلام کرد که قرار است نتانیاهو در جریان این سفر با نخست وزیر لیتوانی و رهبران استونی و لتونی نشست چهارجانبه‌ای را برگزار کنند.

نتانیاهو از چند ماه پیش سیاست همگرایی با سه کشور  از گروه “ویزگراد” (مجارستان، اسلواکی و جمهوری چک) را در پیش گرفته است که رهبرانشان سیاست ملی‌گرایی را اتخاذ کرده‌اند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی به منظور رویارویی با کشورهای اروپای غربی که در رای‌گیری سازمان ملل حمایت چندانی از اسرائیل نمی‌کنند، در تلاش است که ائتلاف سیاسی‌ با کشورهای که در گذشته متحد شوروی سابق بودند، ایجاد کند.

نتانیاهو در جریان سفر به لیتوانی با نمایندگانی از لیوانی‌های یهود که از مجموع ۹٫۲ میلیون تن حدود ۳ هزار تن را در بر می‌گیرند، دیدار خواهد کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

آغاز به کار اجلاس رسمی بانک توسعه اسلامی در ریاض با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی/مذاکره برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی

به گزارش کسب و کار نیوز ، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.