صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / زور پرسپولیس برای بردن صنعت نفت آبادان کافی نبود/ هتریک شاگردان برانکو در تساوی
زور پرسپولیس برای بردن صنعت نفت آبادان کافی نبود/ هتریک شاگردان برانکو در تساوی

صنعت نفت آبادان ۱ - پرسپولیس ۱

زور پرسپولیس برای بردن صنعت نفت آبادان کافی نبود/ هتریک شاگردان برانکو در تساوی

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران برابر صنعت نفت آبادان به تساوی رسید.

پرسپولیس و صنعت نفت آبادان

به گزارش کسب و کار نیوز، در ادامه هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران، صنعت نفت آبادان از ساعت ۲۰:۱۵ در ورزشگاه تختی آبادان میزبان پرسپولیس تهران بود که این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

تک گل صنعت نفت را میلاد جهانی در دقیقه ۲۲ برای صنعت نفت به ثمر رساند و برای پرسپولیس علی علیپور در دقیقه ۶۸ گلزنی کرد.

گزارش نیمه اول:

در نیمه نخست این دیدار شاهد بازی پر فرازونشیبی بودیم به طوری که روی چند فرصت، زرد پوشان آبادانی موقیت‌های خوبی برای باز کردن دروازه پرسپولیس داشتند. البته شاگردان برانکو هم تلاش سعی داشتند با کنترل بازی و ارسال‌های بلند و شوت زنی از پشت محوطه جریمه، دروازه حریف را باز کنند که در این کار نا موفق بودند. از جمله فرصت‌های پرسپولیس در این نیمه، دقیقه شش برای علیپور بود که با وجود تک به تک شدن با دروازه‌بان صنعت نفت، ‌ توپ را به آسمان زد.

تک گل این نیمه را میلاد جهانی در دقیقه ۲۲ روی پاس کرار و اشتباه بیرانوند به ثمر رساند.

تلاش دو تیم در ادامه برای تغییر نتیجه بی حاصل بود تا صنعت نفت آبادان، نیمه اول را با حساب یک بر صفر به سود خود کند.

گزارش نیمه دوم:

اما در نیمه دوم شاگردان برانکو که برای جبران شکست نیمه نخست وارد زمین شدند، فشار زیادی روی درواه حریف ایجاد کردند و بارها و بارها با ارسال‌های متعدد سعی داشتند دروازه صنعت نفت را باز کنند اما ضربات یاران پرسپولیس راهی به دروازه نداشت. در یکی از این موقعیت‌ها در دقیقه ۶۳ روی ارسالی که انجام شد، شجاع خلیل‌زاده با یک ضربه سر قصد داشت دروازه گردان را باز کند اما توپ این بازیکن به تیرک افقی دروازه برخود کرد و به زمین بازگشت. در ادامه هم روی یک ضد حمله در دقیقه ۶۶ بهنام برزای از پشت محوطه جریمه پرسپولیس را هدف قرار داد اما شوت این بازیکن را بیراوند به اوت فرستاد.

در ادامه این دیدار بالاخره فشار قرمزپوشان پرسپولیس جواب داد و در دقیقه ۶۸ روی پاس خوبی که امید عالیشاه با ضربه سر برای علی علیپور ارسال کرد، این بازیکن با یک شوت پای راست دروازه را باز کرد.

در اواخر این دیدار هم در دقیقه ۸۳ فرصت بسیار خوبی نصیب احمد نوراللهی شد اما ضربه این بازیکن به تیرک عمودی دروازه برخورد کرد.

برای پرسپولیس در این دیدار علیرضا بیرانوند، حسین ماهینی، سید جلال حسینی (کاپیتان)، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، بشار رسن (گادوین منشا ۹۰)، کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالهی، امید عالیشاه، سیامک نعمتی و علی علیپور به میدان رفت.

صنعت نفت هم با ترکیب شهاب گردان، عقیل کعبی، وفا هخامنش، حسین ساکی، سیروان قربانی، حسین بغلانی(مسلم مجدمی۸۷)، اکبر ایمانی، مصطفی احمدی، بهنام برزای (جعفر سلمانی۸۷)، میلاد جهانی (جاناتان بالوتلی ۸۳) و کرار جاسم بازی کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.