چهارشنبه , ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / رویکرد امروز، استفاده از ظرفیت‌های کارورزی است
رویکرد امروز، استفاده از ظرفیت‌های کارورزی است

رئیس دانشگاه جامع علمی‌کاربردی استان زنجان:

رویکرد امروز، استفاده از ظرفیت‌های کارورزی است

رئیس دانشگاه جامع علمی‌کاربردی استان زنجان اظهار کرد: در حال حاضر اصلی‌ترین سیاست این دانشگاه، استفاده از ظرفیت‌های کارورزی است.

علمی کاربردی

حسن طغرانگار در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه در استان زنجان ۲۰ مرکز آموزش علمی‌کاربردی وجود دارد که ۱۸ مورد آن فعال است، افزود: طبق تصویب شورای اداری مبنی بر اینکه دولت نمی‌تواند به مسائل آموزشی بپردازد و دستگاه‌های دولتی باید از ورود به عرصه آموزشی پرهیز کنند، نیمی از این مراکز آموزشی فعال در استان زنجان یعنی ۹ مورد از این دستگاه‌ها مشمول توقف فعالیت شده‌اند.

وی ادامه داد: این ۹ مرکز علمی‌کاربردی تا پایان مهر ۹۸ فعالیت خواهند داشت و پس از اینکه همه دانشجویان مشغول به تحصیل فارغ‌التحصیل شدند اقدام به تعطیلی این ۹ مرکز خواهند کرد.

رئیس دانشگاه جامع علمی‌کاربردی استان زنجان تصریح کرد: ۹ مرکز دیگر علمی‌کاربردی استان زنجان به دلیل اینکه جزو مراکز غیردولتی هستند وضعیت خوبی دارند، البته ظرفیت مراکز دولتی به مراکز غیردولتی منتقل شده است.

طغرانگار خاطرنشان کرد: متاسفانه مراکز عالی ما در حال رقابت هستند و گاه برای رقابت شایعاتی در خصوص بسته شدن مراکز علمی‌کاربردی می‌سازند.

این مسئول افزود: متاسفانه عموم این تصور را دارند که شاغلانی که به دنبال دریافت مدرک‌اند در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند، در حالی که تنها ۲۰ تا ۳۰ درصد محصلان این دانشگاه شاغل هستند و این آمار نیز در سایر دانشگاه‌های دیگر نیز به چشم می‌خورد و همواره بخشی از دانشجویان مشغول به تحصیل شاغل نیز هستند.

رئیس دانشگاه جامع علمی‌کاربردی استان زنجان خاطرنشان کرد: در حال حاضر اصلی‌ترین سیاست این دانشگاه، استفاده از ظرفیت‌های کارورزی است تا بتوانیم به بهترین نحو از این فرصت استفاده کنیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.