صفحه اصلی / سیاسی / سیاست خارجی و هسته ای / دیدار سفیر ایران در ایروان با دادستان کل جمهوری ارمنستان
دیدار سفیر ایران در ایروان با دادستان کل جمهوری ارمنستان

دیدار سفیر ایران در ایروان با دادستان کل جمهوری ارمنستان

در دیدار سفیر کشورمان در ایروان با هارتور داویتیان، دادستان کل ارمنستان موضوع ارتقاء سطح همکاری‌های نهادهای قضایی و دادستان‌های کل دو کشور مورد گفت‌وگو و تبادل نظر قرار گرفت.

سید کاظم سجادی

به گزارش کسب و کار نیوز، سید کاظم سجادی در این دیدار خواستار گسترش همکاری‌های حقوقی و قضایی بین المللی، مبارزه با قاچاق مواد مخدر، ارتباط مستمر میان بخش‌های بین الملل دادستانی کل ایران و ارمنستان و تسریع در رسیدگی به پرونده‌های حقوقی و قضایی اتباع دو کشور شد.

سفیر کشورمان در ایروان همچنین رعایت عدالت در محاکم دو کشور را زمینه ساز توسعه روابط اقتصادی و تجاری و افزایش سرمایه گذاری دوجانبه دانست.
وی همچنین از دادستان جمهوری ارمنستان جهت سفر به جمهوری اسلامی ایران دعوت کرد و گفت: امید داریم با سفری که به ایران خواهید داشت همکاری‌های قضایی فیمابین را توسعه خواهید بخشید.

داوتیان نیز با تایید اظهارات سفیر کشورمان اظهار کرد: دادستانی کل ارمنستان خواستار برقراری روابط بسیار نزدیک با نهاد همتای خود در جمهوری اسلامی ایران بوده و همچنین پیشنهاداتی جهت تسریع در پرونده‌های قضایی دو کشور در سفر آتی به تهران مطرح خواهد کرد.
دادستان کل ارمنستان همچنین از ارتقای بخش های بین الملل دادستانی‌های دو کشور، مبارزه با قاچاق مواد مخدر و همکاری در مجامع بین المللی استقبال کرد.
وی بر تسریع در رسیدگی به پروندهای متهمان ایرانی در ارمنستان جهت حل و فصل مشکلات آنان تاکید کرد.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

اسلامی: تولید اورانیوم ۶۰ درصد از روز گذشته در فردو آغاز شد

به گزارش ایسنا محمد اسلامی در حاشیه بازدید از بیستمین نمایشگاه محیط زیست درباره واکنش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.