صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / دست جاور از مدال کوتاه ماند/ هشتمی شجاعی در رویینگ تک‌نفره و نهمی قایق دو نفره

گزارش خبرنگار ایسنا از جاکارتا

دست جاور از مدال کوتاه ماند/ هشتمی شجاعی در رویینگ تک‌نفره و نهمی قایق دو نفره

نماینده رویینگ تک نفره سنگین وزن ایران با کسب رده هشتمی در بازی‌های آسیایی به کار خود پایان داد و مهسا جاور هم در فینال ششم شد.

رویینگ محسن شادی عاقل حبیبیان

به گزارش کسب و کار نیوز، صبح امروز فینال B رقابت‌های رویینگ تک‌نفره سنگین‌وزن مردان برگزار شد و مجتبی شجاعی پاروزن ایران با ثبت زمان ۷:۴۹٫۳۶ بعد از نماینده ازبکستان دوم شد و در نهایت به مقام هشتم این بازی‌ها رسید. 

مجتبی شجاعی در رقابت‌های شانس مجدد نتوانست به فینال بازی‌ها صعود کند و امروز برای رده هفتم تا دوازدهم مسابقه داد و در نهایت هشتم شد. 

در ادامه برگزاری دیدارهای نهایی، فینال دو نفره سنگین‌وزن نیز برگزار شد که قایق ایران با ترکیب عاقل حبیبیان و محسن شادی به آب زد و با ثبت زمان ۸:۲۴.۸۸ در فینال B سوم شد و در نهایت در جایگاه نهم بازی‌های آسیایی قرار گرفت. در فینال B این ماده سه قایق حضور داشتند.

در فینال تک‌نفره سنگین‌وزن بانوان مهسا جاور نماینده ایران بود و به آب زد اما دست او هم از مدال کوتاه ماند. جاور در این مسابقه با ثبت زمان ۸:۵۲٫۶۹ آخر شد و در جایگاه ششم بازی‌های آسیایی قرار گرفت. 

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.