صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / جوان‌ترین ملی‌پوش دو و میدانی : رقابت با بزرگان آسیا دشوار است
جوان‌ترین ملی‌پوش دو و میدانی : رقابت با بزرگان آسیا دشوار است

گزارش خبرنگار ایسنا از جاکارتا

جوان‌ترین ملی‌پوش دو و میدانی : رقابت با بزرگان آسیا دشوار است

ملی پوش دوومیدانی ایران از انگیزه هایش برای حضور در بازی های آسیایی گفت و تاکید کرد که از امروز به مسابقه قهرمانی جهان و المپیک توکیو فکر می‌کند.

رضا ملک‌پور دو و میدانی

به گزارش کسب و کار نیوز از جاکارتا، رضا ملک‌پور، قهرمان و رکورد دار دو و میدانی ایران در ماده ۴۰۰ متر بامانع که جوان ترین ورزشکار تیم ملی است است درباره حضور در ترکیب تیم ملی دو ومیدانی برای حضور در بازی‌های آسیایی اظهار کرد: خوشحالم که لباس تیم ملی را در بازی‌های آسیایی بر تن می‌کنم. من جوان ترین ورزشکار هستم که با دیگر ملی پوشان عازم مسابقات می‌شوم واز بابت اعتمادی که فدراسیون و سازمان تیم‌های ملی به من کرده تشکر می‌کنم. به یاری خدا با کسب یک نتیجه خوب پاسخ اعتمادشان را می‌دهم.

او با اشاره به تمرینات و روند رو به رشد رکوردهایش افزود: تمریناتم را با آقای رضایی در قم و تهران پیگیری کردم و زمان‌های خوبی هم به ثبت رساندم. ۲ بار رکورد ملی ایران را شکستم و الان در آمادگی کامل هستم. می خواهم در روز مسابقه خودم را اثبات کنم.

ملک‌پور درباره آمادگی خود برای مسابقه با بزرگان آسیا گفت:  رقبای سرسختی از کشورهای قطر، ژاپن و فیلیپین دارم و در مرحله اول تمام تلاشم را خواهم کرد که فینالیست شوم. بدون شک رقابت با این قهرمانانی که عنوان دارهای تورنمنت‌های بزرگی چون دایموند لیگ هستند سخت است ولی من هم تمام تلاشم را خواهم کرد که رکورد قابل توحهی را  ثبت کنم. من در مسابقات امسال توانستم ۲ بار رکورد ملی رده سنی بزرگسالان را در مسابقات قهرمانی کشور و تورنمنت بین‌المللی بلاروس بشکنم. رکورد فعلی ام ۵۰٫۶۸ ثانیه است و دوست دارم در این مسابقات دوباره رکورد شکنی کنم.

قهرمان و رکورد دار ۴۰۰ متر بامانع ایران در پایان افزود:  همه برنامه ریزی‌هایم برای مسابقات بزرگی چون بازی‌های آسیایی، مسابقات قهرمانی آسیا و جهان و حتی المپیک توکیو است. در حال حاضر آماده‌ام تا بعد از بازی‌های آسیایی ادامه برنامه‌های تمرینی‌ام را از سر بگیرم. سال آینده مسابقات مهمی در پیش داریم و باید به حدنصاب حضور در مسابقات قهرمانی جهان برسم تا راه را برای حضور در المپیک توکیو بازکنم. امیدوارم نتایج خوبی حاصل شود. از مردم عزیر می‌خواهم همه ورزشکاران را دعا کنند و ماهم از هیچ تلاش دریغ نخواهیم کرد. دوست دارم همه بچه‌های تیم ملی نتیجه بگیرند و دست پر به ایران برگردیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.