صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / برانکو: اینکه نباختیم مهم بود/ تا بازی با الدوحیل به آمادگی می‌رسیم

برانکو: اینکه نباختیم مهم بود/ تا بازی با الدوحیل به آمادگی می‌رسیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید انتظار یک بازی سخت مقابل صنعت نفت آبادان را داشته است.

برانکو ایوانکوویچ

به گزارش کسب و کار نیوز، برانکو ایوانکوویچ پس از تساوی تیمش برابر صنعت نفت آبادان اظهار کرد: همه صحبت‌هایی که در کنفرانس خبری قبل از بازی انجام دادم امروز اتفاق افتاد. ما امروز انتظار یک بازی سخت، نامعلوم و جنگنده را داشتیم و می‌دانستیم حریف چقدر به این امتیاز احتیاج دارد. ما در هر بازی اهداف خودمان را داریم. به بازیکنانم بخاطر تلاش و زحمتی که متحمل شدند تبریک می‌گویم و از آنها تشکر می‌کنم که به خودشان اطمینان داشتند که می‌توانند نتیجه را برگردانند.

وی افزود: خودتان شاهد بودید که در نیمه دوم فرصت‌های زیادی خلق کردیم. وقتی بیرون از خانه بازی می‌کنید، باید از فرصت‌هایتان کامل استفاده کنید و به گل برسید. خیلی مهم است که ما امروز بازی را نباختیم و همچنان تا اینجای لیگ بدون شکست هستیم و در مسیر اهدافی که از قبل تعیین کرده‌ایم قرار داریم. تیم ما از نظر قدرت بدنی بازیکنان شرایط خیلی خوبی را در این بازی داشت و باید بگویم چنین جوی در قطر هم در انتظار ما خواهد بود. اگر چه در قطر ورزشگاه دارای دمای ۲۲ و ۲۳ درجه خواهد بود.

برانکو تصریح کرد: الدوحیل تقریبا ۱۰ روز استراحت کرده است چرا که تا زمان بازی ما تقریبا ۱۰ روز زمان دارند اما فلسفه کاری من این است که بازی به بازی پیش می‌رویم و حساب و کتاب نمی‌کنیم چرا که هر بازی برای ما مهم است. قطعا تا سه‌شنبه بازیکنانم به آمادگی قبلی‌شان خواهند رسید.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.