صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / بخشی: مردم دیدند که در فینال ناداوری شد/ می‌توانستم برنده باشم
بخشی: مردم دیدند که در فینال ناداوری شد/ می‌توانستم برنده باشم

گزارش خبرنگار ایسنا از جاکارتا

بخشی: مردم دیدند که در فینال ناداوری شد/ می‌توانستم برنده باشم

نایب قهرمان تکواندوی بازی‌های آسیایی گفت: می توانستم برنده باشم و چیزی کم نداشتم اما نمی‌دانم چه شد که مدال طلا را از دست دادم.

امیر محمد بخشی

به‌ گزارش ‌ایسنا، امیر محمد بخشی پس از کسب نقره تکواندوی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸، در حالی که به شدت گریه می‌کرد و روی زمین نشسته بود، اظهار کرد: من مدت‌ها تلاش کردم و چیزی کم نگذاشتم اما امروز شرمنده مردم شدم. می‌توانستم برنده باشم و چیزی کم نداشتم اما نمی‌دانم چطور شد که مدال طلا را از دست دادم.

بخشی پس از این  که کمی آرام شد، در ادامه‌ در مورد مبارزات امروزش (پنج‌شنبه) گفت‌: من ابتدا حریفانی از ازبکستان و چین تایپه را شکست دادم. در نیمه نهایی باید با قهرمان المپیک ریو رقابت می‌کردم که توانستم او را شکست دهم. در فینال با نماینده کره جنوبی رقابت کردم که متاسفانه ناداوری شد و مردم خودشان دیدند که چه اتفاقی افتاد. در نهایت هم مبارزه را با اختلاف دو امتیاز واگذار کردم و شرمنده مردم و خانواده‌ام شدم.

بخشی با اشاره به جو سالن که تحت حمایت هواداران کره‌ای بود گفت‌: در مبارزه با حریف اردنی هم شرایط به همین شکل بود و سالن تحت حمایت او بود اما به مشکلی برنخوردم و توانستم مبارزه را خوب جمع کنم و در ۲۰ ثانیه پایانی حریف اردنی هم حمله زیادی کرد اما من توانستم مبارزه را کنترل کنم و در مبارزه با نماینده کره جنوبی هم سالن تحت حمایت هواداران او بود.

انتهای پیام  

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.