صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / نحوه حضور خانواده‌ها در “آزادی”/ زمان‌آبادی: زیرساخت‌ها فراهم است، منتظر دستور از بالاییم
نحوه حضور خانواده‌ها در “آزادی”/ زمان‌آبادی: زیرساخت‌ها فراهم است، منتظر دستور از بالاییم

تذکر جدی AFC به ایران برای حضور زنان در ورزشگاه

نحوه حضور خانواده‌ها در “آزادی”/ زمان‌آبادی: زیرساخت‌ها فراهم است، منتظر دستور از بالاییم

مشاور فرهنگی و اجتماعی فدراسیون فوتبال می‌گوید زیرساخت‌ها برای حضور خانواده‌ها در ورزشگاه‌ها در حال آماده سازی است و به محض این که مسئولان بالادستی اجازه حضور بانوان به ورزشگاه‌ها را بدهند، این کار عملی می‌شود.

تماشای دیدار تیم‌های فوتبال ایران و اسپانیا

به گزارش کسب و کار نیوز، جیانی اینفانتینو رئیس فیفا در سفری که پارسال به ایران داشت، به دیدار حسن روحانی، رئیس جمهور ایران رفت و در این دیدار به لزوم حضور بانوان در ورزشگاه اشاره شد. زمان‌آبادی در پاسخ به این سوال که آیا اقدامی در جهت فراهم کردن زیرساخت‌های حضور بانوان در ورزشگاه‌ها انجام شده، توضیح داد: من شنیدم  که رییس جمهور به وزیر کشور دستور داده تا زیر ساخت‌ها برای حضور بانوان در ورزشگاه‌ها آماده شود. نیروهای نظارتی، نیروهای وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال باید به جمع بندی درباره موضوع برسند. ما دیروز (دوشنبه) یک جلسه هم اندیشی داشتیم و درباره این موضوع نیز بحث شد. ما زیر ساخت‌ها را آماده کرده‌ایم تا به محض این که مسئولان بالادستی اجازه حضور بانوان را بدهند، آنها بتوانند در ورزشگاه حضور پیدا کنند.

* AFC پیگیر حضور بانوان در ورزشگاه‌هاست

او با تاکید بر این که AFC به فدراسیون فوتبال ایران درباره لزوم حضور بانوان اخطار داده است گفت: تذکر AFC جدی است. آنها به خاطر این که تبلیغات بدی درباره نظام ایران درباره حضور یا عدم حضور بانوان در ورزشگاه‌ها می‌شود تصورات بدی دارند. برای حرمت خود بانوان است که افراد، کمی درباره ورود آنها به ورزشگاه حساسیت دارند. باید امنیت آنها در ورزشگاه تامین شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

پرسپولیس به تیم رونالدو خورد، سپاهان به یاران بنزما/ همگروهی نساجی با هم‌تیمی‌های نیمار

به گزارش کسب و کار نیوز، مراسم قرعه‌کشی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا ۲۴-۲۰۲۳ از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.