پنجشنبه , ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / سون هیونگ مین: ایران شانس قهرمانی در بازی‌های آسیایی است
سون هیونگ مین: ایران شانس قهرمانی در بازی‌های آسیایی است

سون هیونگ مین: ایران شانس قهرمانی در بازی‌های آسیایی است

مهاجم با تجربه تیم امید کره جنوبی ضمن تمجید از عملکرد تیم‌ ‌ملی ایران این تیم را مدعی قهرمانی دانست.

سون هیونگ مین

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از خبرگزاری یونهاپ، تیم‌ ‌ملی فوتبال امید ایران فردا (پنج‌شنبه) برای صعود به جمع هشت تیم برتر رقابت‌های بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا باید به مصاف تیم‌ ‌ملی امید کره جنوبی برود. تیمی که سون هیونگ مین، مهاجم تاتنهام را در نوک خط حمله خود در اختیار دارد و همه نگاه‌ها در بازی فردا به او خواهد بود.

سون هیونگ مین پیش از بازی با ایران در نشست خبری گفت‌: تیم‌ ‌ملی امید ایران خیلی قدرتمند است؛ باید به خوبی برای این مسابقه آماده شویم تا بتوانیم آن‌ها را شکست دهیم. ما همه بازیکنان حرفه‌یی هستیم و باید این را بدانیم که در چه مرحله و چه جایگاهی قرار داریم. من فکر نمی‌کنم نیاز باشد که من با بازیکنان جوان‌تر تیم صحبتی کنم. همه ما می دانیم که نقاط ضعف و قوت تیم در کجا قرار دارد و باید برای بازی فردا چه دستوراتی را رعایت کنیم.

بعد از شکست عجیب کره جنوبی در مصاف با مالزی این تیم در رده دوم گروه خود قرار گرفت تا با تیم‌ ‌ملی امید ایران در این مرحله رقابت کند. برنده این مسابقه به احتمال زیاد باید با تیم آماده ازبکستان مصاف کند.

مهاجم تیم تاتنهام در ادامه‌ صحبت‌هایش ‌اضافه کرد: تیم‌های ایران و ازبکستان هم می‌توانند قهرمان این تورنمنت شوند. ما هم به مانند بقیه شانس قهرمانی داریم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.