صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / سامسونگ از مانیتورهای گیمینگ خود رونمایی کرد
سامسونگ از مانیتورهای گیمینگ خود رونمایی کرد

سامسونگ از مانیتورهای گیمینگ خود رونمایی کرد

سامسونگ در مراسم امسال از مانیتورهای گیمینگ خود با اسم مقرون به صرفه رو نمایی کرد.

سری CJG5 در اندازه های ۲۷ و ۳۲ اینچ تولید شده و دارای صفحه نمایش منحنی و رزولوشن ۱۴۴۰*۲۵۶۰ است. این مانیتورها دارای دو پورت HDMI (یکی نسخه ۲٫۰ و دیگری ۱.۴) و ورودی صفحه نمایش است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از کالاسودا، قیمت این مانیتورها برای اندازه های ۲۷ و ۳۲ اینچ به ترتیب ۳۰۹٫۹۹ و ۳۵۹٫۹۹ دلار خواهد بود. هنوز قیمت این مانیتورها برای بازار آمریکا مشخص نشده است.قطعا مدل ۲۷ اینچ این مانیتور رزولوشن بهتری نسبت به مدل ۳۲ اینچی آن خواهد داشت. البته منحنی بودن این مانیتورها در اندازه کوچک تر دیده نمی شود ولی این موضوع در اندازه ۳۲ اینچ به خوبی قابل مشاهده خواهد بود.

در کل قیمت این مانیتورها حدودا بین ۳۰۰ تا ۳۵۰ دلار خواهد بود. قطعا این مانیتورها می توانند گیمرهای زیادی را به سمت خود جلب کنند. گیمرها می توانند با این مانیتورها بازی های با کیفیت خود را به خوبی انجام دهند و از آن لذت ببرند.

توضیحاتی در مورد شرکت سامسونگ

پس از درگذشت لی بیونگ چول در سال ۱۹۸۷، سامسونگ به چهار گروه مستقل تقسیم شد: گروه سامسونگ، گروه شینسگائه، گروه سی‌جی و گروه هانسول. از دهه ۱۹۹۰ سامسونگ فعالیت‌های خود را جهانی کرد که تمرکز اصلی آن روی صنایع الکترونیک، گوشی تلفن همراه و نیم‌رساناها بود.

دفتر مرکزی این شرکت در شهر سامسونگ سئول قرار دارد و سهام آن در بازار بورس نیویورک معامله می‌شود. در سپتامبر ۲۰۱۵ نیز دفتر شبیه مکعب روبیک سامسونگ در دره سیلیکون ساخته شد. این اقامتگاه ۳۰۰ میلیون دلاری سامسونگ به قدرت این کمپانی در دره سیلیکون افزوده ‌است. این دفتر حدودا ۱۰۲ هزار متر مربع مساحت دارد و در سن خوزه کالیفرنیا قرار گرفته است.

این شرکت قصد دارد بیش از ۲۰۰۰ کارمند را در خود جای دهد. این سازه عظیم، خانه‌ای برای تیم تحقیق و توسعه (R&D) سامسونگ و همچنین واحد فروش و بازاریابی محلی آن خواهد شد. شمار کارکنان این گروه در سال ۲۰۱۴ نزدیک به ۴۸۹٬۰۰۰ نفر اعلام شد.

چشم‌انداز ترسیم شده برای آینده شرکت عبارت است از تبدیل شدن به رهبر بازار دیجیتال جهان. شعار سامسونگ برای تحقق این چشم‌انداز «شرکت دیجیتال» بودن است.

اهداف لی کان هی، مالک سامسونگ برای دهه آینده بسیار جامع و متنوع است. وی معتقد است که سامسونگ برای بقا راهی ندارد جز آنکه به یک شرکت درجه اول تبدیل شود. او سامسونگ را متعهد کرده‌است که برای توسعه نسل جدید فناوری مانند سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای چندرسانه‌ای و مهندسی زیستی ۷۵ میلیارد دلار آمریکا سرمایه‌گذاری کند.

لی بر این باور است که تغییرات در ۵ تا ۱۰ سال آینده بی تردید بیش از تغییرات ۱۰۰ سال گذشته خواهد بود. همان‌گونه که تغییرات ۱۰۰ سال گذشته بیش از تغییرات ۵۰۰ سال پیش از آن بوده‌ است. او معتقد است در قرن بیست و یکم هیچ‌کس به تنهایی نمی‌تواند رشد یابد. در این قرن سرعت تغییرات بیشتر خواهد شد و تلاطم انتقال و حرکت ادامه خواهد داشت. لی دوران آینده را دوران فرا نیم‌رسانا انتخاب کرده و روند تغییرات باورنکردنی را برای دنیا پیش‌بینی می‌کند.

همچنین مطالعه کنید:

جزییات ارسال در دیجی‌کالا/یک سفارش، چند هزینه ارسال

به گزارش کسب و کار نیوز، وقتی در یک خرید اینترنتی چند کالا سفارش می‌دهید، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.