صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / رفیعی: هدف ما اتلاف وقت نبود/توهینی از سمت هواداران استقلال نشنیدم

رفیعی: هدف ما اتلاف وقت نبود/توهینی از سمت هواداران استقلال نشنیدم

بازیکن فولاد می‌گوید در برخی اوقات بازیکنان این تیم ناخواسته اتلاف وقت کردند.

استقلال و فولاد

به گزارش کسب و کار نیوز، فولاد خوزستان در هفته پنجم توانست یک امتیاز خارج از خانه از استقلال بگیرد.

سروش رفیعی پس از کسب تساوی مقابل استقلال اظهار کرد: امیدوارم روند رو به رشدمان را ادامه دهیم. می‌دانستیم بازی سختی داریم. به هر حال استقلال تیم بزرگی است و در استادیوم آزادی مقابل هوادارانش فشار می‌آورد. ما به شکل خوبی دفاع کردیم و به ضدحملات چشم داشتیم. فکر می‌کنم روز بدی برای ما نبود. به خط دفاعی تیم‌مان بخصوص مرادیان دروازه‌بان‌مان تبریک می‌گویم.

او افزود: فکر می‌کنم در تمامی خطوط خوب بودیم. خدا رو شکر حداقل امتیاز را از تیم خوب استقلال گرفتیم. انشاءالله در بازی بعدی بتوانیم بهتر شویم.

بازیکن فولاد درباره اتلاف وقت این تیم توضیح داد: در چند صحنه واقعا بازیکنان ما برخورد کردند و در یکی دو صحنه هم تعویض شدند. این نشان می‌دهد که آسیب‌دیدگی و برخورد وجود داشته است و هدفی برای وقت تلف کردن نداشتیم اما بعضی اوقات این کار اتفاق می‌افتد.

رفیعی درباره درگیری لفظی مرادیان و اسماعیلی گفت: من در آن صحنه حضور نداشتم و در وسط زمین آب می‌خوردم. در یکی از صحنه‌ها به احسان مرادیان مساله‌ای را می‌خواستم بگویم که چون نمی‌شنید با صدای بلند با او صحبت کردم و من هم درگیری لفظی با او نداشتم.

او در واکنش به برخی شعارها علیه خودش اظهار کرد: من چیزی نشنیدم. هواداران استقلال هواداران بزرگی هستند و قابل احترام. اگر چیزی هم گفتند من چیزی نشنیدم و فکر نمی‌کنم آنها هواداران استقلال باشند.

بازیکن فولاد در پاسخ به این سوال که آیا از عملکرد خودش در پایان هفته پنجم راضی بوده است، توضیح داد: هنوز از عملکرد خودم راضی نیستم. دلیلش این است که کمی از ناحیه مچ پای چپ مصدوم هستم. امیدوارم با رسیدگی به این آسیب‌دیدگی شرایطم بهتر شود. مطمئن باشید تیم فولاد با شرایطی که دارد می‌تواند جزو مدعیان باشد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

پرسپولیس به تیم رونالدو خورد، سپاهان به یاران بنزما/ همگروهی نساجی با هم‌تیمی‌های نیمار

به گزارش کسب و کار نیوز، مراسم قرعه‌کشی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا ۲۴-۲۰۲۳ از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.