صفحه اصلی / سیاسی / دولت / … حالا چرا؟
… حالا چرا؟

… حالا چرا؟

چهارشنبه هفته آینده صحن پارلمان ایران محل مواجهه رئیس‌جمهور با نمایندگان خواهد بود. روحانی در این روز به مجلس می‌رود تا پاسخگوی سوال نمایندگانی باشد که طرح سوال از رئیس‌جمهور را در پنج محور مطرح کرده‌اند. اقدامی که حرف و حدیث‌های زیادی را به دنبال خود داشته است.

روحانی در مجلس

به گزارش کسب و کار نیوز عنوان کرد: «اگر آنطور که ما سوال می‌کنیم، ایشان هم همانطور جواب دهد دعوا می‌شود.»

هرچند از شخصیتی مثل روحانی انتظار می‌رود که خویشتن‌دار باشد و از سوی دیگر با نوع تعاملی که مجلس و دولت در این مدت داشته‌اند که روابط بسیار خوب و با تنش پایینی بوده و همچنین نوع مدیریت علی لاریجانی و تعاملش با روحانی به نظر نمی‌رسد حاشیه‌هایی که به کشور ضربه بزند آن هم در شرایط حساس کنونی، به وجود بیاید.

در هر صورت به گفته بهروز نعمتی سخنگوی هیات رییسه مجلس، “رئیس‌جهمور پس از ملاقات هیات دولت با رهبر معظم انقلاب در هفته دولت در جلسه سوال از رئیس‌جمهور حضور می‌یابد” که احتمالا چهارشنبه هفته آینده خواهد بود.

هرچند از نظر اهالی دولت این سوال قانونی نیست و از طرفی در حدود وظایف اصلی رئیس‌جمهور به حساب نمی‌آید و از سوی دیگر می‌تواند شیطنت برخی از عناصر تندرویی که سرشان برای دعوا درد می‌کند، صورت گرفته باشد و از طرفی در شرایط جنگ اقتصادی و فشار همه‌جانبه ایالات متحده بر جمهوری اسلامی چندان به موقع نیست اما با این وجود انتظار می‌رود هم رئیس‌جمهور و هم نمایندگان مجلس در جلسه سوال از رئیس‌جمهور بیش از آن‌که به فکر منافع شخصی یا جناحی و گروهی باشند به مردم ایران فکر کرده و تلاش کنند از دل چنین اتفاقاتی، نتایجی که به نفع ایران و ایرانیان است بیرون بکشند. نباید فراموش کرد که روابط حسنه دولت و مجلس که قطعا می‌تواند به نفع مردم باشد نباید به خاطر تلاش گروهی که هر از چندگاهی بهانه‌ای برای ضربه زدن به دولت پیدا می‌کنند خدشه‌دار شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

دولت مسئله اشتغال را با جدیت دنبال می‌کند/آمار بیکاری کاهشی است

به گزارش کسب و کار نیوز، «آیت الله سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور در جشن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.