صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / تساوی استقلال و فولاد در نیمه نخست
تساوی استقلال و فولاد در نیمه نخست

تساوی استقلال و فولاد در نیمه نخست

نیمه نخست دیدار استقلال و فولاد با تساوی بدون گل به پایان رسید.

استقلال و فولاد

به گزارش کسب و کار نیوز، دو تیم استقلال و فولاد در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر فوتبال، امشب (چهارشنبه) از ساعت ۲۰:۱۵ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.

استقلالی‌ها از همان ابتدای بازی به دنبال ارائه بازی تهاجمی بودند و در دقیقه یک توانستند در آستانه باز کردن دروازه‌ فولاد هم قرار بگیرند اما ضربه سهرابیان راهی کرنر شد. استقلال در ادامه حملات جسته و گریخته‌ای داشت و فولاد هم در تلاش بود تا بتواند به دروازه استقلال نزدیک شود که در رسیدن به این هدف به جز ایجاد چند موقعیت نصفه و نیمه، توفیق چندانی نداشتند.

از دیگر حملات استقلالی‌ها در این نیمه می‌توان به حرکت ترکیبی وریا غفوری و فرشید اسماعیلی در دقیقه ۱۱ اشاره کرد که با واکنش مرادیان، دروازه‌بان فولاد، آبی‌پوشان استقلال باز هم نتوانستند دروازه حریفشان را باز کنند.

به این ترتیب، نیمه نخست دیدار استقلال و فولاد با تساوی بدون گل به پایان رسید. در این نیمه محمد دانشگر از استقلال و سروش رفیعی از فولاد با کارت زرد جریمه شدند.

ترکیب استقلال: مهدی رحمتی، پژمان منتظری، محمد دانشگر، آرمین سهرابیان، خسرو حیدری، وریا غفوری، فرشید باقری، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، مرتضی تبریزی و الحاجی گرو

ترکیب فولاد: احسان مرادیان، ایوب والی، میلاد بدرقه، فرزاد جعفری، رضا میرزایی، میثم دورقی، سینا مریدی، سروش رفیعی، حسن بیت سعید، صابر حردانی و لوسیانو پریرا

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

پرسپولیس به تیم رونالدو خورد، سپاهان به یاران بنزما/ همگروهی نساجی با هم‌تیمی‌های نیمار

به گزارش کسب و کار نیوز، مراسم قرعه‌کشی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا ۲۴-۲۰۲۳ از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.