صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / برخواه: حداقل دو مدال طلا می توانیم بگیریم/ رقابت دسته ۹۴ کیلوگرم به یاد ماندنی می‌شود
برخواه: حداقل دو مدال طلا می توانیم بگیریم/  رقابت دسته ۹۴ کیلوگرم به یاد ماندنی می‌شود

گزارش خبرنگار ایسنا از جاکارتا

برخواه: حداقل دو مدال طلا می توانیم بگیریم/ رقابت دسته ۹۴ کیلوگرم به یاد ماندنی می‌شود

سرمربی تیم ملی وزنه برداری گفت: اگر اتفاق خاصی نیفتد می توانیم حداقل دو مدال طلا در بازی های آسیایی۲۰۱۸ داشته باشیم و فکر می کنم رقابت دسته ۹۴ کیلوگرم یکی از رقابتهای به یاد ماندنی در این دوره از بازی ها باشد.

برخواه

به گزارش کسب و کار نیوز از جاکارتا، محمد حسین برخواه در مورد آخرین وضعیت وزنه برداران ایران در آستانه آغاز رقابت هایشان در بازی های آسیایی۲۰۱۸  بیان کرد: چند روزی می شود که جلسات تمرینی را آغاز کرده ایم .در روزهای نخست سبک تمرین کردیم تا آرام آرام بدن ها آماده شود.اما از روزهای بعد تمرینات جدی و اساسی مان شروع شد. خدا را شکر می کنم که وضعیت خوب است و هیچ مشکل خاصی وجود ندارد.

او در مورد وضعیت مجید عسگری و علی مکوندی که اولین نمایندگان ایران در بازی های آسیایی هستند، گفت: الحمدالله وضعیت روحی مجید خوب است و در این چند روز اخیر تا قبل از رسیدن به جاکارتا تمریناتش را با انگیزه پیگیری کرد.بعد از اینکه تصمیم قطعی اش را برای حضور در صحنه مسابقات گرفت دارد خیلی جدی تمریناتش را دنبال می کند.امیدوارم روز مسابقه روز مجید باشد و وزنه های خوبی بزند.انشاءالله که عسکری بتواند مزد زحماتش را بگیرد.او تلاش زیادی کرده است.علی مکوندی رقابت سختی را با حریفان خودش خواهد داشت.اگر بتواند مثل مسابقاتی که تا به حال حاضر شده است باشد می توان امیدوار بود.او در باشگاه های آسیا و یونیورسیاد مقام های زیادی آورده است.امیدوارم بتواند وزنه های خوبی را به ثبت برساند و روی سکو قرار بگیرد.

برخواه با اشاره به حضور سهراب مرادی و کیانوش رستمی در دسته ۹۴ کیلوگرم تاکید کرد:خودمان که خیلی امیدوارم هستیم سهراب و کیانوش طلا و نقره بگیرند.هر دو نفر آماده هستند و در بهترین شرایط قرار دارند.انشاءالله که هر دو نفر رکوردهای خوبی را ثبت کنند.فکر می کنم رقابت های دسته ۹۴ کیلوگرم یکی از رقابت های به یاد ماندنی در این دوره از بازی ها باشد. سهراب مرادی هم برای شکستن رکورد جهان اقدام می کند.

سرمربی تیم ملی در مورد نمایندگان ایران در اوزان ۱۰۵ و فوق سنگین نیز تصریح کرد: قطعا در ۱۰۵ کیلوگرم شانس خوبی داریم. محمد رضا براری و علی هاشمی وضعیت خوبی دارند.خیلی امیدوار هستیم که هر دو نفر روی سکو قرار بگیرند در سنگین وزن خب  شانس بالایی داریم.بهداد که از قهرمانان خوب المپیک و جهان است.در دو ، سه ماه اخیر تمرینات خوبی را انجام داده است و سعید علی حسینی هم رکوردهای خوبی را در تمرینات به ثبت رسانده است و وضعیت اش از نظر من ایده آل است.امیدوارم مدال نقره و طلای این وزن به ایران برسد.اگر اتفاق خاصی نیفتد می‌توانیم حداقل دو مدال طلا در این دوره داشته باشیم.

برخواه با اشاره به تغییر اوزان وزنه برداری گفت: ما آماده این تغییر اوزان بودیم.امیدواریم در مسابقات جهانی که با اوزان جدید برگزار می شود اتفاق های خوبی برای ایران رقم بخورد.نفراتی که در تهران هستند دارند به خوبی و با معیارهای جدید تمرین می کنند.انشاءالله که بتوانیم بهترین نتایج را به دست بیاوریم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.