صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / کمپانی هوآوی با رسوایی جدیدی در بخش های تبلیغاتی مواجه شد
کمپانی هوآوی با رسوایی جدیدی در بخش های تبلیغاتی مواجه شد

کمپانی هوآوی با رسوایی جدیدی در بخش های تبلیغاتی مواجه شد

هواوی رسوایی جدید به وجود آورد. کمپانی چینی هواوی در عکس های تبلیغاتی میان رده های جدید خود عکس هایی را گرفته بود که به سرع مشخص شد این تصاویر با یک دوربین حرفه ایی گرفته شده است. این لولین باری نیست که هواوی با این مشکل رو به رو می شود و در زملن رونمایی از گوشی هوشمند پی ۹ که به نوعی اولین گوشی موبایل دو دوربینه این برند قدرتمند محسوب می شود نیز با همچین کاری طرفداران خود را شوکه کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از کالاسودا، چند روز پیش خبری منتشر شد که نشان می داد سامسونگ در عکس های تبلیغاتی خود به جای دوربین گلکسی A8 از یک دوربین حرفه ایی استفاده کرده است و تصویر یاد شده نیز در سال ۲۰۱۵ در وب سایت های مربوط به تصاویر و عکس های هنری قرار داده شده است. این خبر چند روز زمان نبرد و هواوی نیز با این مشکل رو به رو شد البته تصاویر منتشر شده موسوم به دوربین سلفی گوشی های هوشمند نوا سه و نوا سه آی با یک دوربین حرفه ایی و یک عکاس فوق حرفه ایی گرفته شده است و به سرعت در فضای مجازی علیه این کمپانی مشهور چین در حال پخش شدن است.

داستان لو رفتن این خبر بسیار جالب است. در یک تصویر گرفته شده یک خانم و آقای بازیگر هستند که دوربین در دست یکی از آن ها است و در حال گرفتن عکس سلفی هستند تا روز عکاسی برای تبلیغات همه چیز مطابق خواسته هواوی بود اما خانم بازیگر در صفحه اینستاگرام خود عکسی را منتشر کرد که تمام رویداد های پشت صحنه را معین می کند. در این تصویر دوربین و عکاس حرفه ایی دیده می شود که تمام علاقه مندان به این برند به خصوص افرادی که قصد خرید این گوشی های هوشمند را داشتند ناامید کرد. البته این عکس به سرعت از صفحه اینستاگرامی این بازیگر حذف شد اما با توجه به شرایط موجود در شبکه های اجتماعی به سرعت این تصاویر منتشر شده و در اختیار کانال ها و شبکه های اجتماعی برند های مختلف قرار گرفته است.

هواوی تا کنون در مورد این موضوع هیچ بیانیه ایی را به صورت رسمی اعلام نکرده است اما به توجه به تصاویر منتشر شده به نظر می رسد که هواوی نیز مانند سامسونگ به یک جوابیه ساده رضایت دهد و اجباری نبودن استفاده از دوربین گوشی های موبایل را در بخش های تبلغاتی برند دلیل استفاده از یک دوربین حرفه ایی اعلام کند و هیچ ضعفی را برای گوشی هوشمند خود مورد تایید قرار ندهد.

همچنین مطالعه کنید:

امضای قرارداد توسعه زیرساخت شهر هوشمند بین ایرانسل و شهرداری قائمشهر

به گزارش کسب و کار نیوز ، بعدازظهر دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳، طی جلسه‌ای در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.