صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / پس از باخت تیم امید مقابل میانمار/ واکنش استیلی به انتقادات
پس از باخت تیم امید مقابل میانمار/ واکنش استیلی به انتقادات

گزارش خبرنگار ایسنا از جاکارتا

پس از باخت تیم امید مقابل میانمار/ واکنش استیلی به انتقادات

مدیر تیم ملی امید نسبت به انتقادات انجام شده پس از شکست تیم امید مقابل میانمار، واکنش نشان داد.

حمید استیلی / تیم ملی امید

به گزارش کسب و کار نیوز از جاکارتا، حمید استیلی در مورد اتفاقات روز گذشته مقابل میانمار و انتقاداتی که از سوی منتقدان و مربیان مطرح شده است، عنوان کرد: من و کادرفنی انتقادات را به جان می‌خریم اما فراموش نکنید در دوره قبل تیم امید ما قبل از شروع رسمی مسابقات و برگزاری افتتاحیه در همین مرحله حذف شده بود، اما ما امسال به عنوان صدرنشین به مرحله بعد صعود کردیم.

او افزود: در بازی با میانمار دوست داشتیم مسیر ما تا صعود به مرحله نیمه‌نهایی آسان‌تر شود. من با توجه به سال‌ها حضورم در فوتبال و اینکه مدت زیادی در تیم ملی و پرسپولیس بوده‌ام، به خوبی می‌دانم مردم ما به فوتبال هجومی علاقه‌مند هستند اما یک سوال از مربیانی که انتقاد می‌کنند می‌پرسم؛ اگر آن‌ها جای ما بودند و در این وضعیت قرار داشتند آیا ترجیح می‌دادند با کره‌جنوبی بازی کنند یا اینکه مسیر ساده‌تری داشته باشند و خیلی راحت تر به جمع ۴ تیم برسند؟

مدیر تیم امید خاطرنشان کرد: کره‌جنوبی برای بالا بردن آمار مدال‌هایش روی فوتبال هم حساب کرده است، به همین دلیل از بازیکنان زیر ۲۳ سال و ۳ سهمیه بالای ۲۳ سال خود استفاده می‌کند که ستاره تاتنهام هم جزء این نفرات است. آن‌ها به دنبال کسب مدال طلای بازی‌های آسیایی هستند، آیا در این شرایط هم مربیان ترجیح می‌دادند به جای بنگلادش و مالزی با کره‌جنوبی روبرو شوند؟

وی افزود: از افرادی که انتقاد می‌کنند درخواست می‌کنم فراموش نکنند که ما برای اولین بار از تیم زیر ۲۱ سالمان در این مسابقات استفاده کردیم و تنها تیمی هستیم که واقعاً بازیکنانش در این رده سنی هستند. بازیکنان ما در رده سنی ۱۸- ۱۹ و ۲۱ سال هستند و حداقل تا روز پنجشنبه و بازی حساس با کره‌جنوبی از تیم حمایت کنند تا روحیه این جوانان که آینده فوتبال ما متعلق به آنها است را تضعیف نکنند. مطمئن باشید این بازیکنان ستاره فوتبال ما خواهند شد.

مدیر تیم ملی امید خاطرنشان کرد: در زمان کوتاهی که کارمان را آغاز کرده‌ایم این تیم بهترین نظم را داشته و بدون حاشیه به کار خود ادامه داده است، حتی سعی کردیم با انتخاب نفرات زیر ۲۱ سال کمترین فشار را به تیم‌های لیگ برتری بیاوریم و از بروز اختلافات بکاهیم. قبول دارم شأن فوتبال ما شکست مقابل میانمار نیست اما این بازیکنان ما پتانسیل بسیار زیادی دارند. همانطور که توانستند مقابل تیم عراق که از بازیکنان بزرگسال استفاده می‌کرد عملکرد خوبی داشته باشند، می‌توانند مقابل کره‌جنوبی هم که از ستاره‌های خود استفاده می‌کند بهترین نمایش را داشته باشند.

استیلی در پایان صحبت‌های خود تأکید کرد: دوستان، همکاران و منتقدان عزیز؛ به وضعیت این جوانان نگاه کنید. ما توانستیم به عنوان تیم صدرنشین به مرحله بعد صعود کنیم و تنها تیمی هستیم که با نفرات زیر ۲۱ سال به بازی‌های آسیایی آمده‌ایم. مگر همین تیم مقابل کره شمالی بد کار کرد؟ باز هم به همه مردم ایران که عاشقانه تیم خود را دوست دارند و همیشه برای موفقیت جوانانشان دعا کردند می‌گویم، با همه وجود به مصاف کره‌جنوبی می‌رویم و در این مسابقه از جان مایه می‌گذاریم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.