صفحه اصلی / ورزشی / کشتی و رزمی / فریبرز عسکری: حریف عاشورزاده هوشمندانه مسابقه داد
فریبرز عسکری: حریف عاشورزاده هوشمندانه مسابقه  داد

گزارش خبرنگار ایسنا از جاکارتا

فریبرز عسکری: حریف عاشورزاده هوشمندانه مسابقه داد

سرمربی تیم ملی تکواندو معتقد است، حریف ازبکستانی فرزان عاشورزاده هوشمندانه مبارزه کرده است.

فرزان عاشورزاده

به گزارش کسب و کار نیوز از جاکارتا، فریبرز عسکری پس از شکست فرزان عاشورزاده در مرحله نیمه‌نهایی بازی‌های آسیایی مقابل حریف ازبکستانی، توضیح داد: فرزان دو بازی اول را خوب شروع کرد اما برابر حریف ازبکستانی عقب افتاد. البته خیلی زود با ضربات پی در پی جبران کرده و کار را به تساوی کشاند. با فریاد به او گفتم به همین روش ادامه بدهد اما نمی‌دانم چرا درست در ٢٠ ثانیه آخر این کار را نکرد تا اینکه حریفش از او جلو افتاد! به نظرم اگر احساسی عمل نمی‌کرد الان فینالیست بود، برد و باخت در لحظه است و حریف فرزان در ثانیه‌های پایانی هوشمندانه عمل کرد.

او ادامه داد: متاسفانه سیستم برگزاری مسابقات ضعف‌های بسیار زیادی دارد، به طوری که سیستم امتیاز دهی داوران قطع شد و قرار بود به شیوه سنتی امتیاز دهی شود. بعد از سه ساعت سیستم امتیاز دهی درست شد و همین مساله باعث شد مسابقات پشت سر هم برگزار شود، امیدواریم در روزهای آینده این مشکل به وجود نیاید.

سرمربی تیم ملی تکواندو در پایان صحبت‌های خود با اشاره به قرعه نخست تکواندوکار سنگین وزن تیم ملی ایران برای مسابقات فردا، توضیح داد: فردا سعید رجبی یک فینال زودرس با حریف کره‌ای دارد و ان‌شاءالله با شکست این حریف به آنچه که حقش است خواهد رسید.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سعید حسنی‌پور

المپیک گل سرسبد کاراته ایران است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سعید حسنی‌پور درباره آخرین وضعیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.