صفحه اصلی / ورزشی / کشتی و رزمی / رضا اطری: شرمنده مردم نشدم / با اشتباه داوری فینالیست نشدم

گزارش خبرنگار ایسنا از جاکارتا

رضا اطری: شرمنده مردم نشدم / با اشتباه داوری فینالیست نشدم

رضا اطری آزاد کار ۵۷ کیلویی تیم ملی کشتی ایران که به مدال برنز بازی‌های آسیایی جاکارتا رسیده درباره این عنوان گفت: خدا را شکر که مدال گرفتم و شرمنده مردم نشدم.

رضا اطری

به گزارش کسب و کار نیوز از  جاکارتا، ملی پوش کشتی آزاد ایران پس از  کسب عنوان سومی ، گفت‌:  به طورکلی کشتی در اوزان سبک آسیا بسیار دشوار شده است. می‌توانستم به فینال برسم اما  متاسفانه با اشتباه داوری  نتوانستم به فینال راه پیدا کنم. با این حال خوشحالم که دست پر به کشورم برمی‌گردم و امروز شرمنده مردم عزیزمان نشدم. باز هم خدا را شکر می‌کنم  که مدال گرفتم و ان‌شاء‌الله در مسابقات جهانی که دو ماه دیگر برگزار می‌شود  جبران خواهم کرد.

 وی ادامه داد :حدود شش یا هفت ماه بود که مسابقه جدی در چنین سطحی نداشتم ولی با راهنمایی ها و تدابیر آقای رسول خادم و کادرفنی محترم تیم ملی   امیدوارم با بهترین آمادگی از نظر بدنی و فنی در مسابقات جهانی شرکت کنم.

اطری، دارنده مدال برنز هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی در پایان ، خاطر نشان کرد:  من در مسابقه نیمه نهایی به هیچ وجه از  نظر بدنی کم نیاوردم  و بدنم به قول کشتی گیرها خالی نکرد. به نظرم در تایم اول کشتی در گرفتن امتیاز از حریفم تاخیر کردم. در تایم دوم کشتی هم با اشتباه داوری مواجه شدم و داور امتیازات من را نداد و در یک دقیقه پایانی کشتی هم با خونریزی بینی حریفم روبرو شدم و کنترل کشتی  در همین لحظات  از  دستم خارج شد.  اگر  حریفم به حاشیه نمی رفت و به کشتی ادامه می داد  بدون شک از  او امتیاز می گرفتم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سعید حسنی‌پور

المپیک گل سرسبد کاراته ایران است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سعید حسنی‌پور درباره آخرین وضعیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.