صفحه اصلی / استان ها / چهارمحال و بختیاری / ۲۰۸ میلیارد تومان پروژه در هفته دولت به بهره برداری می رسد
۲۰۸ میلیارد تومان پروژه در هفته دولت به بهره برداری می رسد

معاون عمرانی استاندار:

۲۰۸ میلیارد تومان پروژه در هفته دولت به بهره برداری می رسد

شهرکرد-خبرنگار کسب و کار،هومن نجاتی،معاون امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: جمع کل اعتبارات پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت 208 میلیارد و 511 میلیون تومان است که از این میزان 50 میلیارد و 574 میلیون تومان ملی و 157 میلیارد و 938 میلیون تومان استانی می باشد.

مجید نظری دهکردی روز شنبه در نشست خبری بمناسبت هفته دولت با اصحاب رسانه و مطبوعات گفت: پروژه های عمرانی و ملی قابل افتتاح و بهره برداری در هفته دولت ۲۴۳ پروژه می باشد که از این تعداد ۴۵ پروژه ملی و ۱۹۸ پروژه استانی می باشد.
به گزارش کسب و کار نیوز، وی افزود: جمع کل اعتبارات این پروژه های هزینه شده ۲۰۸ میلیارد و ۵۱۱ میلیون تومان است که از این میزان ۵۰ میلیارد و ۵۷۴ میلیون تومان ملی و ۱۵۷ میلیارد و ۹۳۸ میلیون تومان استانی می باشد.
نظری خاطر نشان کرد: اعتبارات استانی پروژه ها شامل اعتبارات استانی، تسهیلاتی ، شخصی و داخلی می باشد.
معاون امور عمرانی استانداری افزود: پروژه های کلنگ زنی در هفته دولت ۵۷ پروژه می باشد که ۴ پروژه ملی و ۵۳ پروژه استانی با اعتبار برآورد شده ۲۹ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان است که از این میزان ۱۱ میلیارد و ۳۵۰ میلیون اعتبار ملی و ۱۸ میلیارد استانی است.
وی با اشاره به پروژه های شهرستانی گفت: پروژه های شهرستانی قابل افتتاح و بهره برداری در شهرستان اردل ۱۶ پروژه با اعتبار ۲۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان با اشتغال ۱۹ نفر، شهرستان بروجن ۲۹ پروژه با اعتبار ۲۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان و اشتغال ۷۱ نفر، شهرستان بن ۸ پروژه با اعتبار ۱ میلیارد تومان، سامان ۱۹ پروژه با اعتبار ۱۶ میلیارد تومان و اشتغال زایی ۵۷ نفر ،شهرستان شهرکرد ۴۷ پروژه با اعتبار ۴۵ میلیارد تومان و ۸۹ نفر اشتغال، فارسان ۲۳ پروژه با اعتبار ۳۱ میلیارد تومان و ۴۵ نفر اشتغال، شهرستان کوهرنگ ۳۳ پروژه با ۱۱ میلیارد تومان و ۷۳ نفر اشتغال ، شهرستان کیار، ۲۳ پروژه با اعتبار ۷ میلیارد تومان و ۷ نفر اشتغال و شهرستان لردگان ۴۵ پروژه با ۳۸ میلیارد تومان اعتبار و ۸ نفر اشتغال می باشد.
نظری افزود: پروژه های کلنگ زنی شهرستانی در هفته دولت در مجموع ۵۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان خواهد بود.
در ادامه احسان امانی بابادی مدیر کل دفتر فنی استانداری با اشاره به پروژه انتقال آب بن به بروجن گفت: در مجموع ۱۱۶ کیلومتر خط اصلی و مسیر نهایی تصویب شده که در ۱۲ بازه در حال پیشروی است.
امانی افزود: ایستگاه ها آبگیر این پروژه در حال حاضر ۴۸ درصد پیشرفت فیزیکی مشهود دارد و تصفیه خانه این پروژه تا کنون ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
وی گفت: ۷۱ درصد مسیر این پروژه لوله گذاری شده و ۱۰۰ درصد لوله مورد نیاز این پروژه سفارش داده شده که تا کنون ۸۰ درصد لوله ها وارداستان شده است.
مدیر کل دفتر فنی استانداری خاطر نشان کرد: در مجموع پیشرفت فیزیکی این طرح ۶۶ درصد می باشد که اگر مشکل آبگیر این پروژه مرتفع شود این پروژه طی ۱۰ ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

 

همچنین مطالعه کنید:

چهارمحال و بختیاری

نظارت بر فعالیت واحدهای پذیرایی بین‌راهی افزایش می‌یابد

به‌گزارش کسب و کار نیوز به‌ نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.