صفحه اصلی / ورزشی / کشتی و رزمی / طلایی: نتایج کشتی نشان داد ارزیابی کادر فنی درست بوده است/برخی مغرضانه انتقاد می‌کنند
طلایی: نتایج کشتی نشان داد ارزیابی کادر فنی درست بوده است/برخی مغرضانه انتقاد می‌کنند

طلایی: نتایج کشتی نشان داد ارزیابی کادر فنی درست بوده است/برخی مغرضانه انتقاد می‌کنند

مربی تیم ملی کشتی ایران با اشاره به نتایج روز نخست کشتی آزاد ایران در بازی‌های آسیایی گفت: این کشتی ها نشان داد جمع بندی کادر فنی اشتباه نبوده است.

محمد طلایی

به گزارش کسب و کار نیوز از جاکارتا، محمد طلایی مربی تیم ملی کشتی بعد از کسب دو نشان طلا و یک برنز کشتی آزاد در روز نخست اظهار کرد: من قبلا هم گفتم و الان هم می گویم وقت مصاحبه نیست. بالاخره یکسری یا مغرضانه اعتراض میکنند یا واقعا در جریان نیستند. وقتی کادر فنی چندین سال با یک سیستم کار میکند بالاخره تشخیص می دهد که کدام کشتی گیر در این مسابقات می تواند موثر باشد. خب ما تمام کشتی ها را آنالیز کرده بودیم و به این جمع بندی رسیدیم. خدارا شکر نتایج نشان داد جمع بندی کادر فنی اشتباه نبوده است و نتیجه خوبی گرفته شد.

وی افزود: خود من روی مصطفی حسین خانی ۵۰ _ ۵۰ حساب کرده بودم چون کشتی آسیب دیدگی زیادی دارد و او هم از مصدومیت زانو گاهی اذیت می شود. من روی اوزان ۹۷ و ۸۶ کیلوگرم مطمئن بودم. انشالله فردا هم پرویز هادی موفق شود و رنکینگ خوبی بگیریم.

مربی تیم ملی کشتی آزاد ایران تاکید کرد: کشتی رضا اطری هم هم جلوتر رفته و اگر بتواند شرایط وزنی خود را حفظ کند روز به روز پخته تر عمل میکند.
طلایی در مورد کشتی گرفتن علیرضا کریمی در وزن بالاتر یادآور شد: این تصمیم فقط و فقط برای این بازی هابود. بعد از آن باید بررسی شود که او در چه وزن های کشتی بگیرد و خودش ببیند در چه وزنی در انتخابی تیم ملی شرکت می کند. ولی یک جایی هم هست که مهندسی است و باید تشخیص بدهی.

وی درباره وزن ۶۵ کیلوگرم و حذف زودهنگام مهران نصیری نیز گفت: به نظر من مهران نصیری کشتی گیر خیلی خوبی است و لیاقت داشت که بیاید ولی در کشتی این مسایل پیش می آید. به هر حال بار روانی کشتی های اول بالاست.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سعید حسنی‌پور

المپیک گل سرسبد کاراته ایران است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سعید حسنی‌پور درباره آخرین وضعیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.