صفحه اصلی / سرخط خبرها / ذخیره کالاهای اساسی در انبارهای استان سمنان
ذخیره کالاهای اساسی در انبارهای استان سمنان

ذخیره کالاهای اساسی در انبارهای استان سمنان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به توزیع نخستین محموله گوشت وارداتی در این استان بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار استان سمنان گفت: کالاهای اساسی در انبارهای استان به میزان کافی ذخیره سازی شده است.

سید حسن میرعماد در جلسه ستاد تنظیم بازار استان سمنان اظهار داشت: با توجه به مصوبه ستاد تنظیم بازار استان در جلسات گذشته مبنی بر لزوم توزیع گوشت گرم گوسفندی وارداتی به منظور تثبیت بازار، نخستین محموله چهارتنی گوشت گوسفندی قرمز وارداتی به استان سمنان رسید و قرار است در واحدهای صنفی منتخب شهرستانها توزیع شود.
به گزارش کسب و کار نیوز، وی با اشاره به عرضه گوشت منجمد در مراکز تعین شده در استان گفت: بیش از ۶۰ تن گوشت قرمز منجمد در سردخانه‌های استان ذخیره‌سازی شده است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به آخرین وضعیت موجودی انبارهای کالاهای اساسی در این استان تصریح کرد: خوشبختانه با تدابیر اندیشیده شده در سازمان جهاد کشاورزی و ستاد تنظیم بازار استان ، انبارهای این استان مملوء از کالاهای اساسی و مواد غذایی استراتژیک مانند مرغ، گوشت قرمز، گندم، جو، برنج و ذرت است.
میرعماد با بیان اینکه از نظر ذخایر گوشت مرغ، ذرت، گندم و جو و نیز انواع برنج خارجی وضعیت بسیار مناسبی در استان سمنان وجود دارد خاطرنشان کرد: به طور مثال بیش از ۹۰ هزار تن گندم در سیلوهای این استان ذخیره سازی شده است.
وی با اشاره به آغاز کار توزیع گوشت مرغ منجمد با نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار استان سمنان در شهرهای این استان عنوان کرد: با توجه به ذخیره‌سازی مناسب و قابل توجه گوشت مرغ در سردخانه‌های استان ، هیچ محدودیتی در عرضه گوشت مرغ منجمد در استان سمنان وجود ندارد و گوشت مرغ با نرخ مصوب در بازار عرضه می‌گردد.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.