صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / ایستگاه نوآوری شریف افتتاح شد

با حضور معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور

ایستگاه نوآوری شریف افتتاح شد

ایستگاه نوآوری شریف صبح امروز با حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی شریف افتتاح شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از آنا، صبح امروز ایستگاه نوآوری شریف با حضور سورنا ستاری و محمدرضا موحدی معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی شریف افتتاح شد.

ستاری در ابتدای این مراسم اظهار کرد: یکی از اولویت‌های نهاد معاونت علمی و فناوری، ایجاد کارخانه‌های نوآوری است، کارخانه‌هایی که چندین شرکت از درون آن بیرون می‌آیند.

وی ادامه داد: ۴۵۰ شرکت در اطراف دانشگاه شریف قرار دارند که برای خانواده این دانشگاه اتفاق خوبی است. آینده کشور نه در برج‌سازی، بلکه در دست نیروهای جوان آن است. باید این قابلیت را ایجاد کنیم تا کسب و کارها رونق پیدا کند چراکه از ما برای نسل جدید فقط کارآفرینی باقی می‌ماند.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به تغییرات در مباحث آموزشی تصریح کرد: نوع آموزش تغییر پیدا کرده و در جوامع مدرن آموزش تا لحظه مرگ وجود دارد که زیرساخت آن را آموزش شهری ایجاد می‌کند، شهرهایی که هر روز یک تکنولوژی جدید و آموزش جدید به شهروندان ارائه می‌دهند. لازم به ذکر است ایستگاه نوآوری شریف در حوزه‌های حمل و نقل، فناوری اطلاعات و ارتباطات،‌ نانو و زیست‌فناوری، آب، انرژی و محیط‌زیست و سلامت و خدمات فعالیت می‌کند و تا دو ماه آینده فاز دوم این ایستگاه در حوزه سلامت و با کمک وزارت بهداشت و فاز سوم آن با هماهنگی صدا و سیما در حوزه رسانه افتتاح می‌شود. در حال حاضر سی تیم در این مجموعه مستقر هستند که از نظر نمودار آماری بیشترین تعداد استارت‌آپ در حوزه آب و انرژی و محیط‌زیست و پس‌از آن در فناوری اطلاعات و ارتباطات است و عمده شاغلین این ایستگاه دارای مدرک کارشناسی ارشد و دکتری هستند.

همچنین مطالعه کنید:

✅عنوان دوره: تدوین برنامه کسب وکار – طرح تجاری (بیزینس پلن)

✅گارگاه آموزشی آنلاین ✅عنوان دوره: تدوین برنامه کسب وکار – طرح تجاری (بیزینس پلن) ✅مدرس: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.