صفحه اصلی / اصناف / انتخابات نمایندگان اتاق اصناف ایران در مازندران برگزار می‌شود
انتخابات نمایندگان اتاق اصناف ایران در مازندران برگزار می‌شود

مدیر نظارت سازمان صنعت مازندران:

انتخابات نمایندگان اتاق اصناف ایران در مازندران برگزار می‌شود

مدیر نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با با اشاره به ثبت‌نام نهایی ۲۱ نفر از داوطلبان در این انتخابات گفت: این انتخابات در روز دوشنبه ۲۹ مردادماه ‌جاری از ساعت ۱۰ تا ۱۲ به مدت دو ساعت انجام می‌شود.

حسین اصغرزاده درباره برگزاری انتخابات نمایندگان هیات رئیسه اتاق‌های اصناف مازندران در اتاق اصناف ایران اظهار کرد: این انتخابات همزمان با سراسر کشور در استان مازندران برگزار می‌شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل ازبلاغ، وی خاطرنشان کرد: این انتخابات با حضور هیات اجرایی و اعضای هیات رئیسه اتاق‌های اصناف مازندران در این تاریخ در سالن اجتماعات ساختمان شهید حیدری این سازمان برگزار می‌شود. این مسئول متذکر شد: اعضای هیات رئیسه اتاق‌های اصناف مازندران برای شرکت در این انتخابات باید شخصا با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر در ساعت مقرر حضور یابند. اصغرزاده در ادامه با اشاره به ثبت‌نام نهایی ۲۱ نفر از داوطلبان در این انتخابات عنوان کرد: در پایان انتخابات باید ۸ نماینده مازندران در اتاق اصناف ایران معرفی شوند که رئیس اتاق اصناف مرکز مازندران بدون حضور در انتخابات و به‌طور مستقیم و ۷ نماینده دیگر شامل ۴ نفر از صنوف تولیدی و خدمات فنی و ۳ نفر از صنوف توزیعی و خدماتی از طریق انتخابات برگزیده می‌شوند. وی از ثبت‌نام ۱۱ داوطلب از صنوف تولیدی و خدماتی خبر داد و گفت: داوطلبان این بخش رحمت‌الله الیکایی، میراحمد اندرواژ، فرزین جوادیان، شعبان حسین‌نژاد، سیدمنصور حسینی، عباس رمدانی، حمیدرضا صمدی، مهدی طاهری‌فر، جمشید کریمایی، حسین لعلی و سید روح‌الله محمدی هستند. مدیر نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در پایان ضمن اشاره به ثبت‌نام ۱۰ نامزد از صنوف توزیعی و خدماتی، اذعان کرد: در این بخش هم اسامی داوطلبان شامل سبحان بخشی، جعفر حکمت، سیدعلی اکبر ساداتی، محسن شعبانی، محمود صادق‌کیا، محمد طاهری نوری، محمدباقر فروتن، سیداحمد کرمی، شعبان محمدعلی‌زاده و مرتضی ولی‌زاده است. گفتنی است برگزیدگان به مدت چهار سال نماینده اصناف مازندران در اتاق اصناف ایران خواهند بود.

انتهای پیام

 

همچنین مطالعه کنید:

طرح کالابرگ در ۱۴۰۳ ادامه می‌یابد/ امسال کسری بودجه نخواهیم داشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.