صفحه اصلی / دسته بندی نشده / القای ناکارآمدی نظام هدف دشمنان انقلاب است
القای ناکارآمدی نظام هدف دشمنان انقلاب است

رئیسی:

القای ناکارآمدی نظام هدف دشمنان انقلاب است

تولیت آستان قدس رضوی گفت: از مهمترین برنامه های کنونی استکبار جهانی علیه انقلاب ایران، وانمود کردن ناکارآمد نظام و ایجاد ناامیدی در میان مردم است، آحاد ملت ضمن بصیرت و مراقبت برای خنثی کردن توطئه ها اقدام کنند.

به گزارش کسب و کار نیوز ، حجت ‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی روز یکشنبه در گردهمایی خادم یاران استان یزد در مسجد روضه محمدیه این شهر افزود: ملت ایران چهار دهه گذشته تمام دسیسه های کفر جهانی را با هوشیاری پشت سر گذاشته اند و برای تداوم موفقیت های نظام اسلامی همه بایستی برای خدمت به مردم فعالیت کنند .
وی ادامه داد: مسئولان با همکاری مردم و با تکیه بر اصول و ارزش های دینی ، انقلابی و توسل به ائمه اطهار (ع) و امام رضا (ع) می توان مشکل را در عرصه های مختلف سپری کرد و موجب شکست دنیای استکبار شد.
نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری در ادامه تصریح کرد: هوشیاری مردم ، حفظ وحدت در جامعه همراه با ولایتمداری، بصیرت ، ضامن تداوم اهداف، آرمان های انقلاب و رسیدن به قله های سعادت و عزت است.
رئیسی با اشاره به اینکه ملت فهیم ایران همواره گوش به فرمان مقام معظم رهبری برای توفیق نظام هستند و از هیچ کوششی دریغ نمی کنند، بر تداوم راه شهیدان و امام راحل (ره) تاکید کرد.
وی به برکت وجود بارگاه امام رضا (ع) در ایران و مشهد اشاره کرد و یادآور شد: باید از برکت و معنویت ساحت این امام ، مردم و مسئولان برای رفع مشکلات و خدمت به کشور اسلامی استفاده کنند.
تولیت آستان قدس رضوی در ادامه خاطرنشان کرد: وجود حرم نورانی رضوی در ایران برکت و افتخار بزرگی برای همه است که باید از انوار قدسی و ثمره آن در راستای اهداف نظام بهره گرفت .
رئیسی با اشاره به فعالیت خادمان و خادم یاران رضوی و تلاش خالصانه آنها در زمینه مسائل فرهنگی و ضمن قدردانی از کارهای انجام شده بر تداوم برنامه ها و خدمت رسانی به مردم تاکید کرد.
همچنین معاون فرهنگی نمایندگی آستان قدس رضوی در یزد گفت: خادم یاران، جوانان ، نهادها و تشکل های مردمی ارزشی و انقلابی ، سد محکمی در برابر فعالیت های گسترده فرهنگی دشمنان هستند.
حجت الاسلام مهدی مهدوی ‌نژاد افزود: جشنواره زیر سایه خورشید در سال ۱۳۹۷ برای یازدهمین سال متوالی با ۲۸۱ برنامه فرهنگی، خدماتی و اجتماعی در استان برگزار شد.
وی تصریح کرد: حدود ۲ هزار نفر به عنوان خادم یار افتخاری در برنامه های فرهنگی و مذهبی استان و بخصوص در جشنواره زیر سایه خورشید همکاری داشتند.
استان یزد بر پایه سرشماری آبان سال ۱۳۹۵، یک میلیون و ۱۳۸هزار نفر جمعیت دارد که ۸۵ درصد در ۲۱ شهر و بقیه در روستاها، آبادی ها و مناطق عشایری زندگی می کنند.
۷۵۳۶/ ۲۰۴۷/

همچنین مطالعه کنید:

چطور از دیجی‌کالا ارزان‌ترین کالاها را بخریم؟

به گزارش کسب و کار نیوز، وقتی دنبال یک کالا می‌گردید و نامش را در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.