صفحه اصلی / اجتماعی / حوادث و انتظامی / اقدامات داوطلبان هلال احمر در حاشیه طرح «نذر آب»
اقدامات داوطلبان هلال احمر در حاشیه طرح «نذر آب»

اقدامات داوطلبان هلال احمر در حاشیه طرح «نذر آب»

معاون سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با اشاره به ارائه خدماتی در کنار طرح نذر آب در استان سیستان و بلوچستان گفت: ارائه خدمات درمانی، آموزشی، توزیع بسته‌های غذایی و ست‌های بهداشتی از جمله این اقدامات بودند.

طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی؛ نیروهای هلال احمر

به گزارش کسب و کار نیوز، امید روح نواز در مورد فعالیت‌هایی که در کمپین نذر آب در استان سیستان و بلوچستان از سوی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر دریافت شد اظهار کرد: در کنار شناسایی مناطقی که مشکل آب شرب داشتند و آغاز طرح تیم‌هایی برای انجام آموزش و سالم سازی آب نیز اقدام کرده‌اند همچنین همزمان با انجام این کمپین تیم‌های درمانی تخصصی و فوق تخصصی نیز در منطقه مستقر شدند.

معاون سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر اضافه کرد: ۱۸۸ متخصص در حوزه‌های مختلف از جمله بهداشت دهان و دندان، بیماری‌های پوستی، اطفال و کودکان و همچنین ۱۴۴ پزشک عمومی به صورت داوطلبانه در منطقه حضور پیدا کرده‌اند و به ۱۲ هزار و ۶۱۵ نفر خدمات تخصصی دادند که از این میان ۳۳۹ نفر خدمات جراحی محدود نیز دریافت کردند. در حوزه عمومی نیز به ۱۳ هزار و ۹۹۶ نفر خدمات درمانی ارائه شد. همچنین ۷۰ دندانپزشک با تخصص‌های مختلف نیز خدمات درمانی را به ۲۴۷۲ نفر ارائه کردند.

وی افزود: پزشکان کاروان‌های سلامت به افراد سالمندی که توان مراجعه به آنها نداشتند نیز خدمت رسانی کردند و با مراجعه به در منازل آنها را ویزیت کردند. همچنین بسته‌های حمایتی در قالب طرح نیابت به خانواده‌ها ارائه شد و از خانواده‌های شهدا نیز بازدید به عمل آمد. در قالب طرح ارمغان مهر نیز لوازم تحریر میان دانش آموزان توزیع شد. همچنین توزیع ست‌های بهداشتی نیز از دیگر اقداماتی بود که انجام شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

ثبت تردد ۵۳۰ میلیون مسافر جاده‌ای/ ۸۲۸ فوتی در سفرهای نوروزی

به گزارش کسب و کار نیوز ، سردار کمال هادیان‌فر معاون حمل و نقل وزارت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.