صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / ملی‌پوش تفنگ ایران: رکوردهای تمرینات را تکرار کنیم قطعا مدال می‌گیریم
ملی‌پوش تفنگ ایران: رکوردهای تمرینات را تکرار کنیم قطعا مدال می‌گیریم

بازی‌های آسیایی 2018

ملی‌پوش تفنگ ایران: رکوردهای تمرینات را تکرار کنیم قطعا مدال می‌گیریم

ملی‌پوش تفنگ ایران گفت: در آخرین روز تمرینات، رکوردهای خوبی ثبت کردیم که اگر روز مسابقه تکرار کنیم قطعا مدال خواهیم گرفت.

تمرین تیم‌ ‌ملی تیراندازی

به گزارش کسب و کار نیوز از اندونزی، امیرمحمد نکونام درباره شرایط آمادگی برای حضور در رقابت‌های آسیایی جاکارتا گفت: سه روز است در پالمبانگ حضور داریم و تمرینات خود را شروع کرده‌ایم. امروز  هم تمرینات رسمی را برگزار کردیم و از فردا هم به مصاف حریفان خود می‌رویم.
نکونام درباره حریفان خود و رکوردهایی که ثبت کردند هم حرف زد و ادامه داد: معمولا کشورهای چین، هند و بنگلادش حریف‌های سرسخت و قدری هستند. در روزهای آخر توانستیم رکوردهای خوبی بزنیم و اگر بتوانیم این رکوردها را در مسابقه تکرار کنیم قطعا شانس مدال خواهیم داشت.
ملی‌پوش تیراندازی درباره امکانات و میزبانی اندونزی در این سری از رقابت‌ها گفت: در ۵۰ متر و ۱۰ متر سالن‌های خوبی دارند و سعی کرده‌اند امکانات خوبی را برای ما فراهم کنند اما کلیت میزبانی چندان مناسب نیست.
نکونام در پایان از پیش‌بینی‌اش درباره این رقابت‌ها حرف زد و گفت: رشته تیراندازی اصلا قابل پیش‌بینی نیست اما امیدوارم تلاش‌های شبانه‌روزی ما به نتیجه برسد و بتوانیم بهترین عملکرد خودمان را داشته باشیم. هدف ما این است که دقیقا تیر به هدف بزنیم.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.