صفحه اصلی / اصناف / نیمی از درآمد کامیون داران به جیب واسطه ها می رود
نیمی از درآمد کامیون داران به جیب واسطه ها می رود

رئیس اتحادیه حمل و نقل برون شهری:

نیمی از درآمد کامیون داران به جیب واسطه ها می رود

رئیس اتحادیه حمل ونقل برون شهری با گلایه از حضور واسطه ها و دلالان در حوزه حمل و نقل گفت: نیمی از درآمد کامیون داران به جیب واسطه ها می رود.

حسین احمدی زاده در جلسه احصای مشکلات حمل و نقل که با حضور روسای اتحادیه های مرتبط برگزار شد، اظهار کرد: دلال ها و و اسطه ها که حتی یک ریال نیز در این بخش سرمایه گذاری نکرده اند، با رایزنی، بخشی از درآمد رانندگان را نصیب خود می کنند در صورتی که اگر رانندگان کرایه های واقعی خود را دریافت کنند، نیازی به کمک برای پرداخت بخشی از هزینه های بیمه تامین اجتماعی ندارند .

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از اتاق اصناف ایران،  وی تصریح کرد: افزایش قیمت لوازم یدکی، لاستیک، بیمه تامین اجتماعی و حق بیمه رانندگان در سال های اخیر و پایین بودن نرخ کرایه از جمله مشکلات اصلی رانندگان است. احمدی زاده افزود: با توجه به شرایط روز و مشکلات اقتصادی موجود تنها با شعار نمی توان کار انجام داد و نیاز است تا حرکتی ملموس در حل مشکلات صنف رانندگان صورت بگیرد . رئیس اتحادیه حمل و نقل برون شهری تصریح کرد: دلالان و واسطه ها رقابت ناسالمی را در حوزه حمل و نقل ایجاد کرده اند و از رانندگان و صاحبان کالا پورسانت دریافت می کنند تا بار را برایشان جابجا کنند؛ به همین علت تاکنون بیش از ۷۰ شرکت در حوزه حمل و نقل تعطیل و جریمه های سنگین شده اند . وی با اشاره به اهمیت تامین و همچنین قیمت لاستیک و قطعات مورد نیاز در حوزه حمل و نقل گفت: برای تامین لاستیک ماشین های سنگین که تولید داخلی نداریم، باید واردات صورت بگیرد تا نیاز این بخش به طور کامل تامین شود . احمدی زاده افزود: پایانه نسیم شهر از مهم ترین پایانه های حمل و نقل کشور است که روزانه بیش از ۷ تا ۸ هزار کامیون برای بار گیری تردد دارند و لذا باید مشکلات این پایانه حل شود.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.