صفحه اصلی / سرخط خبرها / نمایشگاه مد و لباس ایرانی در ورامین برگزار می شود

با هدف حمایت از طراحان داخلی

نمایشگاه مد و لباس ایرانی در ورامین برگزار می شود

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ورامین از برگزاری نمایشگاه مد و لباس ایرانی در این شهرستان خبر داد.

عباسعلی سعیدیان پیش از ظهر شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره مد و لباس ایرانی که در محل فرمانداری ورامین برگزار شد، اظهار داشت : این نمایشگاه با هدف ترغیب و تشویق طراحان لباس بومی و فراهم آوردن زمینه مطلوب برای کشف و ظهور استعدادهای خلاق مرتبط با طراحی پوشاک، معرفی طراحان مستعد و توانمند به موسسات، کارخانجات و تولیدی های پوشاک و توسعه فضای تعامل و همکاری میان فعالان صنعت پوشاک و منسوجات و مراکز آموزشی و دانشگاه های فعال در زمینه پوشاک برگزار می شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، وی افزود: در این نمایشگاه که با حضور تولید کنندگان و طراحان پوشاک و کیف و کفش شهرستان ورامین برپا می شود ، تلاش شده تا زمینه های به کارگیری و اشاعه نمادها، نشان ها و مولفه های هویت اسلامی – ایرانی درعرصه پوشاک، هدایت بازار پوشاک به سوی تولید داخلی و تشویق مردم به استفاده از پوشاک داخلی با هدف حمایت از تولید ملی و ترویج فرهنگی و هویت ایرانی فراهم شود.

سعیدیان گفت: این نمایشگاه به همت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با همکاری فرمانداری و شهرداری ورامین از ۱۰ تا ۱۵ شهریور برگزار می شود.

وی اظهار داشت : در این نمایشگاه که در ۲۶ غرفه برپا می شود ، علاوه بر نمایش آثار طراحی شده در حوزه مد ایرانی اسلامی مردانه و زنانه ، کارگاه آموزشی طراحی و دوخت لباس نیز برگزار خواهد شد.

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ورامین از برپایی غرفه عکاسی ، جشنواره غذای سنتی و محلی و غرفه حجاب فرشته ها ویژه دخترانی که به سن تکلیف رسیده اند به عنوان فعالیت های جنبی این نمایشگاه یاد کرد.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.