صفحه اصلی / فرهنگی / سینما تئاتر تلویزیون / «سوم شخص غایب» پایان‌ مرداد به جشنواره کودک می‌رسد
«سوم شخص غایب» پایان‌ مرداد به جشنواره کودک می‌رسد

«سوم شخص غایب» پایان‌ مرداد به جشنواره کودک می‌رسد

کارگردان فیلم سینمایی «سوم شخص غایب» از ارسال نسخه نهایی این اثر سینمایی تا پایان مردادماه به دبیرخانه سی‌و‌یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان خبر داد.

وحید نیکخواه آزاد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار سینمایی ایرنا اظهار داشت: فیلم «سوم شخص غایب» در بخش مسابقه سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان پذیرفته شده اما همچنان بخشی از مراحل فنی فیلم باقی مانده که تا هفته آینده آماده خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه مراحل فیلمبرداری این پروژه سینمایی تمام شده و تدوین آن را نیز نوید نیکخواه آزاد انجام داده است، گفت: اکنون مرحله صداگذاری انجام می شود و قرار است اواسط هفته آینده «دی سی پی» فیلم تحویل دبیرخانه جشنواره شود.
این کارگردان سینما درباره موسیقی پروژه سینمایی «سوم شخص غایب» نیز توضیح داد: موسیقی در این فیلم تاثیر و جایگاه بسیار دارد و ما نیاز به موسیقی متنوع برای فیلم هستیم بنابراین با سعید ذهنی در این باره صحبت کرده ایم.
نیکخواه آزاد خاطرنشان کرد: البته اگر ساخت موسیقی فیلم زمان بر باشد برای نمایش جشنواره از موسیقی انتخابی استفاده می کنیم و ساخت موسیقی اصلی را به بعد از جشنواره موکول می کنیم.
فیلم «سوم شخص غایب» که در اصفهان و با حضور بازیگران اصفهانی جلوی دوربین رفته روایت یک فیلم مدرسه ای است به این معنا که داستان آن بیشتر در مدرسه رخ می دهد و به نوعی یک نگاه تربیتی را دنبال می کند.
سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان ۸ تا ۱۴ شهریور ۹۷ در شهر اصفهان برگزار می شود.
فراهنگ**۹۲۴۶**۱۰۵۵

همچنین مطالعه کنید:

آغاز «کتاب‌بازی» در ماه رمضان برای بچه‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز، با شروع ماه مبارک رمضان، «فیلیمومدرسه» محتوای تازه خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.