صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / تیرانداز ۱۷ ساله ایران: الهه احمدی، نکونام و خدمتی شانس بالایی برای مدال آوری دارند
تیرانداز ۱۷ ساله ایران: الهه احمدی، نکونام و خدمتی شانس بالایی برای مدال آوری دارند

گزارش خبرنگار ایسنا از جاکارتا

تیرانداز ۱۷ ساله ایران: الهه احمدی، نکونام و خدمتی شانس بالایی برای مدال آوری دارند

سیاوش ذوالفقاریان، تیرانداز ۱۷ ساله مهدی‌شهری در رشته تفنگ بادی است که بارها ثابت کرده حرف برای گفتن دارد.

سیاوش ذوالفقاریان

به گزارش کسب و کار نیوز از  جاکارتا، ذوالفقاریان درباره وضعیت خود و کاروان تیراندازی ایران برای بازیهای آسیایی جاکارتا، گفت‌: خدا را شکر وضعیت من و تیم تیراندازی خیلی خوب است. در دو رشته تفنگ بادی ۱۰ متر و ۵۰ متر که فعالیت می‌کنیم  تمرینات خیلی خوب است، رکوردها هم تقریبا شبیه همان تمرین هایمان است. خدا را شکر. حالا کم یا زیاد، با امکانات موجود می‌گذرانیم .

نماینده تیراندازی ایران در جاکارتا درباره این که رقبای سخت شان از  کدام کشورها هستند گفت: بیشتر هند و چین و کره رقبای ما هستند و در این رقابت‌ها با آمادگی بالایی ظاهر می‌شوند. امیدوارم بتوانیم بر آن ها غلبه کنیم.

ذوالفقاریان درباره پیش‌بینی‌اش برای مدال آوری خود و کاروان تیراندازی ایران ،گفت‌: تیر اندازی رشته ای است که تا خط آخر اصلا مشخص نیست که می‌توانیم رکورد بزنیم یا نه. یا این که چه کسی مدال آوری می‌کند اما  همه ما تلاشمان را می‌کنیم که بهترین عملکرد دا داشته باشیم. به نظرم نکونام، الهه احمدی و خدمتی شانس بالایی برای مدال آوری دارند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.