صفحه اصلی / دسته بندی نشده / تمرین باانگیزه امیدهای فوتبال ایران بعد از پیروزی روحیه بخش
تمرین باانگیزه امیدهای فوتبال ایران بعد از پیروزی روحیه بخش

بازی های آسیایی 2018؛

تمرین باانگیزه امیدهای فوتبال ایران بعد از پیروزی روحیه بخش

بازیکنان تیم فوتبال امید ایران پس از برتری قاطع و روحیه بخش برابر کره شمالی، تمرین باانگیزه و شادابی را برگزار کردند.

به گزارش کسب و کار نیوز، تمرین تیم امید فوتبال کشورمان پس از برتری سه بر صفر برابر کره شمالی، امروز (شنبه) در زمین گلف «جی بابا چی کارا» برگزار شد و همه نفرات زیر نظر زلاتکو کرانچار سرمربی تیم، رضا شاهرودی، سهراب بختیاری زاده و میرشاد ماجدی تمرین کردند.
ابتدا بازیکنان به دو دسته تقسیم شدند و نفرات ثابتی که در روز مقابل کره شمالی بازی کردند به گوشه ای از زمین رفتند و بازیکنان ذخیره نیز زیر نظر کرانچار تمرینات اختصاصی را برگزار کردند.
با توجه به تمرکز ویژه کرانچار روی بازیکنان ذخیره این چنین به نظر می رسد که تیم امید کشورمان در دیدار سوم از بازی های آسیایی مقابل میانمار، تغییرات زیادی در ترکیب خود ایجاد خواهد کرد.
بازیکنانی که دیروز مقابل کره شمالی ۹۰ دقیقه تمرین کرده بودند، زیر نظر شاهرودی و بختیاری زاده و ماجدی تمرین سبکی را اعم از نرم دوی و کار با توپ انجام دادند، اما نفراتی که دیروز مقابل کره به میدان نرفته بودند به دستور کرانچار تمرینات شان فشرده تر بود و دوهای سرعتی در دستور کادر ملی پوشان قرار گرفته بود.
پیروزی سه بر صفر مقابل کره شمالی روحیه بازیکنان امید را افزایش داده و به طوری که در تمرین امروز همه نفرات از شور و نشاط خاصی برخوردار بودند.
تمرین بعد از یک ساعت در زمین چمن به پایان رسید و ملی پوشان سپس برای ریکاوری مطلوب تر راهی استخر شدند و راس ساعت ۱۲:۴۵ زمین گلف جی بارا را به مقصد هتل کلکشن ترک کردند تا برای صرف نهار آماده شوند.
تیم کشورمان از ۲ دیدار قبلی خود برابر عربستان به تساوی بدون گل و مقابل کره شمالی به پیروزی سه بر صفر رسید تا در آستانه صعود به مرحله حذفی قرار بگیرد.
دیدار تیم امید ایران مقابل میانمار روز دوشنبه ۲۹ مرداد برگزار می شود.
ورزشی**۳۷۸۳**۹۲۵۰**۱۵۸۴

همچنین مطالعه کنید:

چطور از دیجی‌کالا ارزان‌ترین کالاها را بخریم؟

به گزارش کسب و کار نیوز، وقتی دنبال یک کالا می‌گردید و نامش را در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.