صفحه اصلی / فرهنگی / سینما تئاتر تلویزیون / ستاد برگزاری مراسم تشییع عزت الله انتظامی تشکیل شد
ستاد برگزاری مراسم تشییع عزت الله انتظامی تشکیل شد

ستاد برگزاری مراسم تشییع عزت الله انتظامی تشکیل شد

ستاد برگزاری مراسم تشییع استاد عزت الله انتظامی متشکل از خانه تئاتر ، خانه سینما، خانه موزه استاد انتظامی و خانه هنرمندان ایران تشکیل شد.

به گزارش کسب و کار نیوز، خانه سینما اعلام کرد: در جهت برگزاری مراسمی در شأن و منزلت استاد انتظامی ستاد برگزاری تشییع این هنرمند شاخص متشکل از خانه تئاتر ، خانه سینما، خانه موزه استاد انتظامی و خانه هنرمندان ایران تشکیل شد.
برپایه این اعلام، تمام اطلاعات مربوط به تاریخ و مکان برگزاری مراسم تشییع استاد عزت الله انتظامی و همچنین برنامه های دیگر از طریق این ستاد در اختیار رسانه ها قرار می گیرد.
برپایه این گزارش، انتشار هر گونه اخبار و اطلاعاتی که از سوی این ستاد ارائه نشده باشد معتبر نخواهد بود.
به گزارش کسب و کار نیوز، عزت الله انتظامی صبح امروز (جمعه) به دلیل بیماری و کهولت سن در ۹۴ سالگی در تهران دارفانی را وداع گفت.
وی در فیلم های مطرحی چون گاو، دایره مینا، پستچی، که با آنها موج نو سینمای ایران پیش از انقلاب رقم خورد، و نیز در هامون، بانو، حاجی واشنگتن، اجاره نشین‌ها، گراند سینما، ستارخان، صادق کرده، خانه خلوت، ناصرالدین شاه آکتور سینما، روز فرشته، روسری آبی، مینای شهر خاموش، ستاره می‌شود، دیوانه از قفس پرید، خانه‌ای روی آب و راه آبی ابریشم از جمله آثاری هستند که آقای بازیگر در آنها به ایفای نقش پرداخت.
فراهنگ ** ۱۴۱۸ ** ۱۰۵۵

همچنین مطالعه کنید:

آغاز «کتاب‌بازی» در ماه رمضان برای بچه‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز، با شروع ماه مبارک رمضان، «فیلیمومدرسه» محتوای تازه خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.