صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / باقرزاده: به کسب مدال سابر اطمینان داریم
باقرزاده: به کسب مدال سابر اطمینان داریم

باقرزاده: به کسب مدال سابر اطمینان داریم

رییس فدراسیون شمشیربازی که به همراه قهرمانان این رشته به تماشای بازی هندبال ایران و قطر نشسته بود، از کسب مدال تیم اسلحه سابر ابراز اطمینان کرد.

باقرزاده

به گزارش کسب و کار نیوز از جاکارتا فضل الله باقرزاده رئیس فدراسیون شمشیربازی اظهار کرد: همانطور که می‌دانید ما سه شنبه به جاکارتا وارد شدیم. از همان روز اول در دهکده بازی ها مستقر شدیم و کار را آغاز کردیم. دو روز تمرین خوب را پشت سر گذاشتیم و امروز طبق برنامه استراحت داریم.
او افزود: در این شرایط تصمیم گرفتیم که به سالن هندبال بیاییم و تیم ملی ایران را در بازی با قطر تشویق کنیم. از روز دوشنبه نیز کار اصلی ما در اسلحه سابر آغاز می شود.

رییس فدراسیون شمشیربازی درباره میزان آمادگی ورزشکارانش گفت: شرایط خوبی داریم. در راسلحه سایبر شک نکنید که مدال داریم. سطح مسابقات خیلی بالاست. کره جنوبی و چین خیلی تیم های خیلی قدرتمندی هستند. کره جنوبی قهرمان جهان شد و ما ششم شدیم. همیشه تیم های اول تا هشتم جهان به هم نزدیک هستند. همچنین تیم دختران ما خیلی خوب است و امیدواریم خوب بدرخشند.
باقرزاده درباره شرایط میزبانی خاطرنشان کرد: ما در دهکده هستیم. یک مقدار مشکل ترانسفر داریم اما نسبت به تیم هایی که در حومه هستند شرایط بهتری داریم. شنیده‌ام که تیم‌های دوچرخه سواری و فوتبال و … مشکلات خاص خودشان را دارند. در هر حال شرایط برای همه هست و تنها مشکل ما بعد مسافت و دوری سالن ها از دهکده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.