صفحه اصلی / استان ها / سیستان و بلوچستان / ۳۴۷ طرح مصوب کشاورزی سیستان و بلوچستان آماده دریافت تسهیلات
۳۴۷ طرح مصوب کشاورزی سیستان و بلوچستان آماده دریافت تسهیلات

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان عنوان کرد:

۳۴۷ طرح مصوب کشاورزی سیستان و بلوچستان آماده دریافت تسهیلات

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان که با حضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم دفتر ریاست جمهوری، استاندار، معاون صید سازمان شیلات ایران و اعضای کارگروه اشتغال استان در فرمانداری چابهار برگزار شد گفت: ۳۴۷ طرح مصوب در حوزه کشاورزی آماده دریافت ۶۹۰ میلیارد ریال تسهیلات توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری است.

کشاورزی

به گزارش کسب و کار نیوز، مجتبی پیری افزود: سه هزار و ۴۴۳ طرح  کشاورزی برای دریافت ۷۵۰ میلیارد تسهیلات به بانک های عامل معرفی و ۳۴۷ طرح در زیر حوزه ‌های کشاورزی، شیلات، دامپروری و صنایع تبدیلی و تکمیلی مصوب شده و در حال انعقاد قرارداد دریافت تسهیلات از بانک های عامل به میزان ۶۹۰ میلیارد ریال است.

وی تصریح کرد: ۱۴۰ میلیارد ریال تسهیلات برای اجرای ۱۶۰ طرح کشاورزی جذب شده است که از این نظر رتبه دهم در میان سازمان جهاد کشاورزی استان های کشور به استان اختصاص دارد.

همچنین رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان وبلوچستان گفت: بزرگترین واحد پرورش شترمرغ کشور در چابهار در حال احداث است.

مجتبی پیری اظهار کرد: این واحد باظرفیت ۲۴ هزار قطعه شترمرغ پروازی و ۷۰۰ قطعه شتر مرغ مولد در زمینی به مساحت ۷۳ هکتار در حال احداث است .

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان وبلوچستان افزود: ۲۱ هکتار برای ایجاد امکانات پرورش شترمرغ و مابقی برای صنعت گردشگری در نظر گرفته شده است .

وی گفت: ۶۰ میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت برای تسریع در روند اجرایی کار به این طرح اختصاص یافته است، در گام اول این طرح ایجاد اشتغال برای هزار خانوار روستایی در سطح استان در دستور کار دارد .

پیری ادامه داد: با راه‌اندازی کامل این طرح ظرفیت پرورش شترمرغ در استان از ۲ هزار قطعه به ۲۵۷۰۰ قطعه افزایش می یابد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, داوود شاقوزایی با بیان اینکه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.