صفحه اصلی / ورزشی / کشتی و رزمی / معرفی کاتاروهای اعزامی به مسابقات جهانی اسپانیا
معرفی کاتاروهای اعزامی به مسابقات جهانی اسپانیا

معرفی کاتاروهای اعزامی به مسابقات جهانی اسپانیا

عصر امروز (پنجشنبه) در پایان رقابت‌های انتخابی کاتای انفرادی و تیمی برای مسابقات جهانی اسپانیا، مسافران اعزامی دو بخش مردان و بانوان معرفی شدند.

تمرین تیم ملی کاراته ایران

به گزارش کسب و کار نیوز، از صبح امروز (پنجشنبه) ۲۵ مرداد ماه ۱۳۹۷ مسابقات انتخابی تیم‌های ملی کاراته بانوان و مردان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۱۸ مادرید در کشور اسپانیا برگزار شده و نفرات اعزامی معرفی شدند.

در بخش کاتای تیمی مردان، تیم اراک با ترکیب ابوالفضل شهرجردی،  علی زند و میلاد دلیخون با ۶۵.۷ امتیاز به عنوان تیم نخست انتخاب شده و نماینده ایران در این بخش شد. تیم تهران نیز با ترکیب امیربهادر تدین، سهیل ساجدیفر و امیریزدان تدین و تیم کرمان با ترکیب علیرضا ابوالحسنی، عباس حیاتی‌فر و حمیدرضا پوراعما دیگر تیم‌های حاضر در این مسابقه بودند.

در کاتای تیمی بانوان نیز تیم تهران با ترکیب الناز تقی‌پور، نجمه قاضی‌زاده و شادی جعفری‌زاده با مجموع ۶۳٫۲ امتیاز به عنوان تیم برتر انتخاب و مسافر رقابت‌های جهانی اسپانیا شد. اما تیم پریسا رحمانی، مائده نصیری‌پی و مهری یزدانی دیگر تیم حاضر در این مسابقه بود.

اما در بخش کاتای انفرادی بخش مردان،  ابوالفضل شهرجردی در مجموع سه کاتا با کسب امتیاز ۶۵.۳ امتیاز به مقام اول دست یافت. علی زند هم در مجموع سه کاتا با ۶۲٫۸ دوم و مهران قربانعلی پور با ۶۲٫۲ امتیاز در جایگاه‌ها سوم قرار گرفت. احمدرضا محمودی و جاوید بهمن جاه دیگر کاتاروهایی بودند که در این رقابت حضور داشتند، امیر بهادر تدین نیز از دور رقابت‌ها انصراف داد.

در کاتای انفرادی بانوان نیز فاطمه صادقی در مجموع با کسب ۶۴.۶ امتیاز به عنوان نفر برتر شناخته شده نام خود را در لیست جهانی کاراته قرار داد. مهسا افسانه و نگین باقری نیز با امتیازات مشابه ۶۲٫۲ امتیاز در جایگاه‌های بعدی قرار گرفتند.

بیست و چهارمین دوره رقابت‌های قهرمانی جهان کاراته اواسط آبان ‌ماه سال جاری به میزبانی شهر “مادرید” در کشور اسپانیا برگزار می‌شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سعید حسنی‌پور

المپیک گل سرسبد کاراته ایران است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سعید حسنی‌پور درباره آخرین وضعیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.