صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال، خوابی یا بیدار!
کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال، خوابی یا بیدار!

کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال، خوابی یا بیدار!

کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال قبل از جام جهانی نتوانست اقدامات موثری در جهت تامین پوشاک برای تیم ملی و درآمدزایی برای فدراسیون فوتبال انجام دهد و این روند بعد از جام جهانی ادامه یافته است.

تیم ملی فوتبال ایران

به گزارش کسب و کار نیوز، حضور تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با موفقیت‌های متعددی همراه بود به طوری که عملکرد ایران در این مسابقات موجب تحسین کارشناسان و اهالی فوتبال از تیم ملی بود.

تقریبا عملکرد خوب تیم ملی در این مسابقات قابل پیش بینی بود اما فدراسیون فوتبال در ابعاد اقتصادی نتوانست از این موضوع استفاده کند و به جای عقد قرارداد اسپانسری برای تامین پوشاک تیم ملی، پوشاک آدیداس را با تخفیف در اختیار گرفت که اتفاقی بی سابقه‌ای در تمام ادوار حضور تیم ملی در جام جهانی بود.

از سوی دیگر این کمیته به ریاست هدایت ممبینی تاکنون نتوانسته قرارداد پر و پیمان را برای افزایش سود دهی فدراسیون منعقد کند و تقریبا در مدت زمان حضورش در این فدراسیون چیزی برای عرضه نداشته است.

حال که قرارداد فدراسیون فوتبال با شرکت آدیداس به پایان رسیده و تیم ملی اسپانسری ندارد، کمیته بازاریابی اقدام موثری در جهت عقد قرارداد اسپانسری برای تیم ملی انجام نداده و در فاصله ۲۰ روز تا اردوی جدید تیم ملی، مشخص نیست تیم ملی از چه برندی استفاده خواهد کرد.

فدراسیون فوتبال برای سایر تیم‌های ملی از پوشاک داخلی نه چندان با کیفیت بهره برده اما درباره تیم ملی قادر به انجام این کار نیست و باید پوشاک با کیفیت که در ایران وجود ندارد، تامین کند.

به نظر می‌رسد فدراسیون فوتبال علاوه بر تعلل در تعیین تکلیف کی‌روش ومشخص کردن اردو و بازی‌های تدارکاتی تیم ملی، به واسطه حضور افراد نه چندان قدرتمند در کمیته بازاریابی مجاب به خرید پوشاک از برندهای خارجی شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.