صفحه اصلی / فرهنگی / موسیقی / چاوشی:’ابراهیمم’ مجوز گرفت
چاوشی:’ابراهیمم’ مجوز گرفت

چاوشی:’ابراهیمم’ مجوز گرفت

محسن چاوشی خبر از صدور مجوز انتشار آلبوم موسیقی 'ابراهیم'داد.

به گزارش کسب و کار نیوز، عدم صدور مجوز برای انتشار آلبوم ابراهیم با صدای محسن چاوشی در روزهای اخیر حواشی متعددی را به وجود آورد. پس از عدم صدور مجوز این آلبوم چاوشی در اینستاگرام خود نوشت: نظر به پیگیری های مکرر تهیه کننده و مدیر اجرایی آلبوم ابراهیم تا این لحظه موفق به دریافت مجوزات از وزارت محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی نشدیم.
وی ادامه داد: با توجه به وقفه طولانی مدت و احترام به مخاطبینم و جهت دلگرمی این روزهای سخت به اتفاق تهیه کننده تصمیم به انتشار آلبوم در مردادماه گرفتیم.
چاوشی خاطر نشان کرد: بدیهی است که تا تاریخ ۲۰ مرداد مثل ۹ ماه پیش منتظر مجوز می مانیم در غیر اینصورت با احترام آلبوم تقدیم خواهد شد.
وی همچنین در ادامه بخش هایی از آلبوم ابراهیم را نیز منتشر کرد.
با انتشار این مطالب، ابوالفضل صادقی‌نژاد مدیر شورای ارزشیابی و نظارت دفتر موسیقی وزارت ارشاد تاکید کرد که «تاکنون هیچ اقدامی برای اصلاحیه انجام نشده؛ بنابراین اگر ۹۰ ماه هم این موضوع از سوی موسسه تولیدکننده آلبوم راکد بماند، دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوزی به این آلبوم نمی دهد. چون پرونده هنوز به طور کامل تایید نشده است.
صادقی نژاد اظهار داشت: وقتی شما برای دریافت گواهینامه رانندگی به مراجع مربوط مراجعه می‌کنید و آن مرجع به شما اعلام می‌کند که شما با عینک می‌توانید گواهینامه بگیرید و در غیر این صورت به شما گواهینامه اعطا نمی شود آیا در آنجا هم می توان گفت چرا بدون عینک به من گواهینامه ندادند؟»
در ادامه علی ترابی مدیرکل دفتر موسیقی در حاشیه برگزاری نشست رسانه ای جشنواره موسیقی به خبرنگاران گفت: نامه ای برای نخستین بار به دست ما رسید که مبنای آن تقاضای بازبینی در اشعار آلبوم «ابراهیم» محسن چاوشی شده بود، بر اساس مسوولیت خودم ۳ قطعه ای را که اصلاحیه خورده مجوز دادم.
وی درباره موضوع پرحاشیه انتشار آلبوم «ابراهیم» محسن چاوشی ضمن ارائه توضیحاتی از روند پروسه اداری مجوز این اثر موسیقایی توضیح داد: نامه ای برای اولین بار به دست ما رسید که مبنای آن تقاضای بازبینی در اشعار این آلبوم شده بود این در حالی است که تاکنون هیچ موسیقی پیرامون این آلبوم به دست ما نرسیده است.
ترابی ادامه داد: البته ما در این مدت با آقای چاوشی نشستیم، با هم بستنی خوردیم و در یک شرایط دوستانه گفت و گو کردیم. من در این فضا بر اساس مسوولیت خودم ۳ قطعه ای را که اصلاحیه خورده مجوز دادم و ۲ قطعه دیگر نیز اصلاحاتی دارند که باید درباره آن اقدامات لازم انجام شود.
شامگاه چهارشنبه محسن چاووشی با انتشار مطلبی در اینستاگرام خود نوشت: ‘سپاس فراوان از همه دوستانی که حمایتشان را دریغ نکردند و صد البته دوستانی که… بگذریم بزودی تاریخ انتشار آلبوم ابراهیم را اعلام می کنم'.
شبک**۱۹۸۳**۱۷۰۸

همچنین مطالعه کنید:

محمدرضا شجریان با نوای «ربنا» به خاک سپرده شد

به گزارش کسب و کار نیوز،مراسم تدفین پیکر استاد محمدرضا شجریان صبح امروز در محدوده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.