صفحه اصلی / استان ها / سمنان / طلب ۶۰ میلیاردی علوم پزشکی سمنان از بیمه‌ها
طلب ۶۰ میلیاردی علوم پزشکی سمنان از بیمه‌ها

طلب ۶۰ میلیاردی علوم پزشکی سمنان از بیمه‌ها

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از طلب بیش از 60 میلیارد تومانی این دانشگاه از بیمه‌های این استان خبر داد.

مسئول

به گزارش کسب و کار نیوز در خصوص فعالیت‌های معاونت علمی پژوهشی دانشگاه و ارتقاء جایگاه علمی دانشگاه در رده‌بندی دانشگاه‌های ایران اظهار کرد: خوشبختانه به موازات تلاش‌ها برای بین‌المللی‌سازی دانشگاه علوم پزشکی سمنان، برنامه‌ریزی خوبی در دو حوزه پژوهشی و فناوری در دانشگاه صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در حوزه پژوهشی علاوه بر پروژه آینده‌نگر کوارت که پیشتر در دانشگاه کلید خورده امسال یک پروژه پژوهشی آینده‌نگر دیگر به استان سمنان واگذار شده است.

وی از تلاش برای تبدیل دانش به فناوری در این دانشگاه خبر داد و افزود: وزارتخانه علاوه بر راه‌اندازی یک کلینیک که اخیرا افتتاح شد، قول مساعدی برای برنامه‌های علوم پزشکی سمنان در این بخش داده است.

وی به توافقات علوم پزشکی سمنان با دانشگاه‌های قرقیزستان اشاره و اضافه کرد: خوشبختانه ارتباط خوبی با کشورهای تازه استقلال یافته شمال ایران و از جمله قرقیزستان برقرار شده که جلسات مشترک متعددی در این حوزه نیز برگزار شده و امیدواریم که تا مهرماه امسال با عملیاتی شدن این توافقات، بتوانیم اخبار آن را به اطلاع عموم مردم استان برسانیم.

دانایی با اشاره به راه‌اندازی بالگرد-آمبولانس این دانشگاه در اوایل ماه جاری گفت: اگرچه این پروژه به صورت رسمی در هفته دولت افتتاح می‌شود اما کار خود را از هم‌اکنون آغاز کرده و خوشبختانه شش-هفت ماموریت موفقیت‌آمیز نیز در استان داشته است. این بالگرد-آمبولانس از همه امکانات لازم برخوردار است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سپهبد قاسم سلیمانی

لغو همه کنسرت‌های موسیقی در سمنان تا ۲۵ بهمن

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.