صفحه اصلی / اصناف / برندها / ساعت لوکس برند مایکل کورس معرفی شد
ساعت لوکس برند مایکل کورس معرفی شد

ساعت لوکس برند مایکل کورس معرفی شد

مایکل کورس یکی از شرکت‌های مطرح دنیای مد و فشن است که به‌تازگی ساعت هوشمند خود را با سیستم‌عامل Wear OS معرفی کرده است. این ساعت بازه قیمتی در حدود ۲۹۵ تا ۴۵۰ دلار خواهد داشت.

از طراحی شیک این ساعت که بگذریم، به مشخصاتی همچون صفحه‌نمایش ۱.۲ اینچی با نمایشگر مدور ۳۹۰ در ۳۹۰ می‌رسیم. جنس بدنه این ساعت فلزی و سه لولا در سمت راست آن وجود دارد. نکته قابل‌توجه در این ساعت، توجه به مسائل زیبایی شنایی است که همه دکمه‌ها برای استفاده راحت کاربر و درعین‌حال دادن جذابیت ظاهری به ساعت چیده شده‌اند. این ساعت‌ها تقریبا با بیشتر موبایل‌های اندروید و آیفون‌ها سازگاری دارند اما در آنها چیپست اسنپدراگون Wear 2100 به‌کاررفته که قدری قدیمی است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از کالاسودا، لازم به ذکر است که ساعت جدید مایکل کورس مجهز به قابلیت‌هایی چون GPS و NFS برای پشتیبانی از پرداخت‌های مالی گوگل و ضدآب بودن تا عمق ۳۰ متری است. همچنین باتری آن می‌تواند یک روز کامل قبل از شارژ مجدد دوام بیاورد.

علاوه بر این چندی پیش گوگل اعلام کرد طی پاییز امسال از سه ساعت هوشمند تحت برند پیکسل رونمایی می‌کند. گفته می‌شود که تمامی این ساعت‌ها به پردازنده اسنپدراگون Wear 3100 مجهز خواهند بود و مصرف باتری بهینه‌ای دارند. به همین دلیل احتمالا رویداد کوالکام، که قرار است ماه آینده برگزار شود، به معرفی این چیپست جدید اختصاص خواهد داشت.

بازه قیمتی که برای این ساعت هوشمند در نظر گرفته‌شده است، ۲۹۰ تا ۴۵۰ دلار است که بستگی به انتخاب شما دارد، اما با توجه به اینکه کیفیت ساعتی که انتخاب می‌کنید با بقیه تفاوت چندانی ندارد، انتظار اختلاف قیمتی زیادی را بین مدل‌ها نداریم.

مایکل کورس (Michael Kors) یک شرکت با شهرت جهانی در طراح ساعت‌های لوکس است که جوایزی را نیز از آن خودکرده است. شرکت ذکرشده در سال ۱۹۸۱ تاسیس شده است که در حال حاضر دامنه‌ای از محصولات را تحت عنوان کالکشن مایکل کورس تولید می‌کند. این محصولات شامل لوازم روزمره ازجمله کفش، ساعت، جواهرات، عینک و… است.

مغازه‌های مایکل کورس یا مستقیما توسط خود کمپانی یا توسط شرکای ثبت شده در بیشتر شهرهای معتبر دنیا شامل نیویورک، بورلی هیلز، شیکاگو، لندن، پاریس، میلان، مونیخ، استانبول، دوبی، سئول، توکیو، هنگ‌کنگ، شانگهای و ریو دوژانیرو اداره می‌شوند.

مایکل کورس به دلیل برخی از طراحی‌های مد و لباس خود، برنده‌ جوایزی شده است. این شرکت همچنین به علت فعالیت‌های بشردوستانه‌ خود از احترام و ارج بسیاری نزد میلیون ها نفر برخوردار است.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

یک دیدگاه

  1. سلام بر سایت قدرتمند کسب و کار نیوز

    اخبار خیلی خوبی در حوزه آی تی منتشر می کنید

    برایتان بهترینها آرزومندیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.