صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / حضور هیئت‌های رسانه‌ای کشورهای خارجی در قنیطره سوریه
حضور هیئت‌های رسانه‌ای کشورهای خارجی در قنیطره سوریه

حضور هیئت‌های رسانه‌ای کشورهای خارجی در قنیطره سوریه

هیئت‌های رسانه‌ای از روسیه و کشورهای خارجی دو هفته پس از اعلام آزادسازی استان قنیطره در جنوب سوریه از کنترل گروه‌های تروریستی از این استان دیدن کردند.

حضور هیئت‌های رسانه‌ای کشورهای خارجی در استان قنیطره

به گزارش کسب و کار نیوز، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، هیئت‌های رسانه‌ای از روسیه و کشورهای خارجی با حمایت نیروهای نظامی روسیه و نیروهای امنیتی سوریه از استان قنیطره دیدن کردند، هدف از این سفر آنها اطلاع از اوضاع این استان پس از کنترل مجدد ارتش سوریه بر آن پس از تحویل سلاح‌های افراد مسلح، انتقال مخالفان به شمال این کشور و حل و فصل اوضاع بسیاری از این افراد برای بازگشت مجدد به جامعه بود.

هیئت‌های رسانه شامل نمایندگان نهادهای رسانه‌ای روسیه، اروپا و چین بود و به همراه استاندار قنیطره، با حمایت سربازان روسی و نیروهای امنیتی سوریه در شهرک‌های این استان گشتی زدند و در جریان تخریب و ویرانی‌های ناشی از جنایت‌های گروه‌های تروریستی و اقدامات استاندار برای بازسازی و مرمت زیرساخت‌ها در شهرک‌های آزاد شده، قرار گرفتند.

همام صادق دبیات، استاندار قنیطره در گفت‌وگو با خبرگزاری اسپوتنیک بر اهمیت سفر این هیئت‌ها به همه مناطق آزاد شده توسط ارتش سوریه و نیروهای هم‌پیمان آن تاکید کرد و گفت، این سفر موجب می‌شود تا آنها شاهد جنایت‌های گروه‌های تروریستی، بلایی که بر اثر این جنایت‌ها بر سر کشور آمده، مانند کشتار، مهاجرت، رعب و وحشت ساکنان و نیز بازگشت زندگی عادی به این مناطق پس از کنترل آن توسط دولت و فراهم کردن امنیت در آنها باشند.

دبیات گفت، طرف‌های ذی‌ربط در استان قنیطره به صورت مستمر برای بازسازی زیرساخت‌ها و ارائه خدمات به شهروندانی که به منازل خود بازگشته‌اند، کار می‌کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مورگان استنلی پیش‌بینی کرد/ارزهای دیجیتال جایگزین دلار در تجارت اعضای بریکس می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بانک مورگان استنلی گزارشی با عنوان «دلارزدایی دیجیتال؟» منتشر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.