صفحه اصلی / سرخط خبرها / جشنواره ملی موسیقی جوان مسیر مستقل خود را پیدا کرده است
جشنواره ملی موسیقی جوان مسیر مستقل خود را پیدا کرده است

مدیرکل دفتر موسیقی:

جشنواره ملی موسیقی جوان مسیر مستقل خود را پیدا کرده است

مدیرکل دفتر موسیقی می‌گوید با فضایی که در جشنواره ملی موسیقی جوان حاکم است اطمینان دارد رخدادهایی فراتر از موسیقی در این جشنواره در حال شکل‌گیری است.

علی ترابی مدیرکل دفتر موسیقی در دومین روز برگزاری دوازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان به فرهنگسرای نیاوران رفت و به تماشای تعدادی از اجراها نشست.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از هنرآنلاین، او درباره این جشنواره که از ۲۲ مرداد تا ۱۷ شهریور در دو بخش در فرهنگسرای نیاوران و تالار رودکی برگزار می‌شود، گفت: همیشه حس و حال جشنواره ملی موسیقی جوان را دوست دارم و برای من خاطره‌انگیز است. در جمع اساتید از نزدیک شاهدم که با چه احساس مسئولیتی نسبت به جوانان صحبت و مسائل را از جوانب مختلف بررسی می‌کنند. در این مورد صرفاً به بحث موسیقی و تکنیک توجه نمی‌شود و ابعاد دیگری هم مورد توجه است.

او ادامه داد: با فضایی که در جشنواره ملی موسیقی جوان حاکم است مطمئن هستم رخدادهایی فراتر از موسیقی در این جشنواره در حال شکل‌گیری است و موزیسین‌های این فصل از موسیقی ایران می‌توانند استعداد و توانمندی‌ خود را به نمایش بگذارند. امیدوارم شرایط برای کمک به این هنرمندان بیشتر از قبل فراهم شود.

مدیرکل دفتر موسیقی همچنین گفت: فکر می‌کنم جشنواره ملی موسیقی جوان خیلی خوب خود را تثبیت کرده است. در مورد ماهیت این جشنواره اما و اگر از جانب هیچ‌کس مطرح نیست و در مورد ضرورت برگزاری آن کسی تردید ندارد. خوشبختانه جشنواره ملی موسیقی جوان مسیر مستقل خود را پیدا کرده و کمتر دستخوش تغییرات مدیریتی شده است. این هویت در آینده به جشنواره کمک می‌کند با همین سیاستی که در پیش گرفته به اهدافش نزدیک‌تر شود.

همچنین مطالعه کنید:

قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، اسداله کارگر گفت: بررسی ها نشان می دهد که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.