صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / احمدوند: نگفته بودم دنبال نتایج درخشان هستیم/ خالدان: شرایط دهکده بازیها خوب است
احمدوند: نگفته بودم دنبال نتایج درخشان هستیم/ خالدان: شرایط دهکده بازیها خوب است

بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا

احمدوند: نگفته بودم دنبال نتایج درخشان هستیم/ خالدان: شرایط دهکده بازیها خوب است

ملی پوش تنیس ایران گفت: وضعیت امکانات در پالمبانگ خوب است و امیدوارم تنیس بتواند نتایج خوبی را در بازی های آسیایی بگیرد.

شاهین خالدان - تیم ملی تنیس

شاهین خالدان در گفتگو با ایسنا درباره ی وضعیت امکانات  در پالمبانگ یکی از شهر های برگزاری بازی های آسیایی۲۰۱۸ بیان کرد: خدا را شکر تا الان همه چیز خوب بوده است و محل اسکان ورزشکاران خیلی نزدیک به زمین تنیس است و نیاز به استفاده  و تاکسی یا اتوبوس نیست با فاصله ۲-۳ دقیقه به زمین تمرین می رسیم. البته برای بقیه رشته ها را نمی دانم شرایط به چه صورت است .

 او ادامه داد: کیفیت غذاها هم خوب است ، رستورانی که در نظر گرفته شده غذاها را به صورت سلف سرویس سرو می کند و تقریبا می توان گفت برای همه ذائقه ها غذا موجود است و فعلا همه چیز خوب بوده است. خود من ۴-۵ سال پیش در اندونزی دیویس کاپ بازی کردم و به نظرم نسبت به آن موقع خیلی پیشرفت کرده اند.

او در مورد انجام تمرینات تیم ملی نیزگفت: بعد از ظهر روز گذشته به محل برگزاری رقابتهای تنیس رسیدیم و سپس استراحت کردیم. امروز صبح بدنسازی داشتیم و تا زمان آغاز مسابقات سه ، چهار روز تمرین داریم.

او افزود:سطح مسابقات تنیس بالا است و بازیکنان با رنکینگ های خوبی در بازی ها شرکت کرده اند و امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

سعید احمدوند سرمربی تیم ملی تنیس نیزبه ایسنا گفت: از طرف من اعلام شده که به دنبال نتایج درخشان در بازی های آسیایی خواهیم بود اماباید بگویم چنین مصاحبه ای نکردم. من فقط ۱۰۰درصد قول می دهم بازیکنان تمام تلاش خود را خواهند کرد.

 او ادامه داد: باید از کمیته ملی المپیک، وزارت ورزش و رییس فدراسیون تنیس تشکر کنم این فرصت را به تنیس بازان دادند تا این محیط فوق العاده را تجربه کنند. سطح رقابتهای تنیس خیلی بالا است. من به پیروزی برابر نپال و مغولستان برد نمی گویم و مهم این است که با حریفان قدر خوب بازی کنیم.

انتهای پیام  

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.