صفحه اصلی / استان ها / سمنان / آغاز پذیرش بدون آزمون دانشجو در جهاددانشگاهی سمنان
آغاز پذیرش بدون آزمون دانشجو در جهاددانشگاهی سمنان

آغاز پذیرش بدون آزمون دانشجو در جهاددانشگاهی سمنان

سرپرست معاونت آموزشی جهاددانشگاهی استان سمنان از آغاز پذیرش بدون دانشجو در مؤسسه علمی کاربردی جهاددانشگاهی مرکز سمنان خبر داد.

دانشگاه

علی منصفی ‌ راد در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اعلام این خبر افزود: پذیرش بدون آزمون دانشجو در ۱۷ کد رشته مقطع کاردانی و کارشناسی در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان آغاز شده است.

وی ادامه داد: این مرکز در مقطع کاردانی در رشته های تربیت مربی پیش از دبستان، حسابداری مالی، شبکه های کامپیوتری، بازی سازی رایانه ای، فناوری اطلاعات گرایش اینترنت و شبکه، فناوری اطلاعات گرایش رسانه، مدیریت امور اداری، حقوق گرایش شورای حل اختلاف، حقوق ثبتی، ممیزی انرژی گرایش ساختمان، عمران گرایش نگهداری و مرمت ساختمان و عمران گرایش امور پیمانها دانشجو جذب می کند.

سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان همچنین افزود: در مقطع کارشناسی نیز دانشجویان و علاقه مندان می توانند در رشته های تربیت مربی پیش از دبستان، حسابداری مالی، حقوق ثبتی، فناوری اطلاعات در دو گرایش فناوری اطلاعات و امنیت اطلاعات و عمران در گرایش ساختمان سازی نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

منصفی راد اضافه کرد: دانشجویان و علاقه مندان می توانند از طریق مراجعه حضوری به مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان به آدرس سمنان، بلوار قائم، بلوار دانشجو و یا با مراجعه به سایت سازمان سنجشwww.sanjesh.org نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی همچنین از اعطای تسهیلات به ثبت نام کنندگان و دانشجویان و امکان تقسیط شهریه دانشجویان در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان خبر داد و گفت: این مرکز با بکار گیری اساتید مجرب و متعهد و همچنین کادر آموزشی توانمند و فضای آموزشی مجهز شامل سایت کامپیوتری، لابراتوآر زبان خارجه و کامپیوتر، آزمایشگاه، کتابخانه و… مکان مناسبی برای علاقه مندان به ادامه تحصیل و دانشجویان خواهد بود.

سرپرست معاونت آموزشی جهاددانشگاهی استان سمنان تأکید کرد: مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان موفق شده است به مدت ۴ سال به عنوان مرکز نمونه در بین مراکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سطح کشور انتخاب و برگزیده شود. 
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سپهبد قاسم سلیمانی

لغو همه کنسرت‌های موسیقی در سمنان تا ۲۵ بهمن

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.