صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / وخامت حال مبلغ عربستانی در زندان‌های آل سعود
وخامت حال مبلغ عربستانی در زندان‌های آل سعود

وخامت حال مبلغ عربستانی در زندان‌های آل سعود

حساب کاربری "زندانیان عقیدتی" عربستان در توئیتر از وخامت حال مبلغ عربستانی بازداشت شده توسط مقامات این کشور خبر داد.

شیخ سفر الحوالی

به گزارش کسب و کار نیوز، به نقل از روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، حساب کاربری “زندانیان عقیدتی” عربستان در توئیتر نوشت که شیخ سفر الحوالی، مبلغ سعودی به دلیل بی‌توجهی‌ پزشکی از حال چندان خوبی برخوردار نیست.

به نوشته این حساب کاربری، ده‌ها تن از افراد بازداشت شده که در هنگام دستگیری از حال جسمی خوبی برخوردار بودند اکنون و به دلیل بی‌توجهی پزشکی در زندان‌های عربستان بیمار شده‌اند، بنابراین در چنین شرایطی حال شیخ سفر الحوالی که در زمان بازداشتش بیمار بود چگونه است؟

حساب کاربری زندانیان عقیدتی عربستان در ادامه نوشت: ما اطمینان پیدا کردیم که شیخ سفر الحوالی در شرایط بسیار بحرانی قرار داشته که زندگی‌اش را با خطر مواجه کرده است. این درحالی است که یک ماه کامل از بازداشت وی به همراه چهار فرزند و برادرش سعد الله می‌گذرد.

این حساب کاربری مقامات عربستان را مسؤول حال کنونی سفر الحوالی دانست، چراکه آن‌ها این مبلغ عربستانی را در حالی بازداشت کردند که وی به دلیل بیماری شدید و سکته مغزی توانایی انجام هیچ‌گونه فعالیتی را نداشت و در بستر بود.

شیخ سفر الحوالی و چهار تن از پسرانش به سبب طرح سوالات و ایراد سخنان آتشین علیه نظام آل سعود بازداشت شده‌اند، از جمله سوالات وی این بود که آیا گسترش رشوه و فساد در دستگاه اداری عربستان از احکام شرعی خداوند است؟

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

عقب‌نشینی FATF و موافقت با حذف نام ایران از ذیل توصیه شماره ۷

به گزارش کسب و کار نیوز، پیرو ارسال نامه اعتراضی از طرف وزیر امور اقتصادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.