به گزارش کسب و کار نیوز افزود: این رسانه امسال با هدف تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب و کمک به حمایت از کالاهای ایرانی، برنامه هایی را برای همراه کردن هرچه بیشتر افکار عمومی آغاز کرده است.
وی جنگ رسانه ای و اقتصادی در جهان امروز را یادآور شد و گفت: امروز در برپایی نمایشگاه ها، جریان سازی خبری پیش، حین و پس از برگزاری این رویدادها همراه با مستندسازی مناسب می تواند در تغییر ذهنیت مخاطبان بسیار تاثیرگذار باشد.
هاشمی خاطرنشان کرد: ایرنا به عنوان خبرگزاری رسمی کشور، کانال بسیار خوبی برای انتقال و انعکاس مسائل و مشکلات تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی بویژه در حوزه کالاهای ایرانی است تا هدف نهایی تعالی اقتصادی محقق شود و در این زمینه، فضای «چند رسانه ای» که از سوی این خبرگزاری در ماه های گذشته راه اندازی شده، می تواند در کنار سایر ابزارها کمک حال باشد.
مدیرعامل ایرنا یادآور شد: امروز شاید ۱۰ درصد تصویری که از مسائل مختلف جامعه و بین الملل وجود دارد، مبتنی بر واقعیت بوده و بقیه آن حاصل کار رسانه هاست.
وی خاطرنشان کرد: استفاده از تجهیزات علمی و شیوه های نوین رسانه ای و کار حرفه ای، ایجاد تحول در افکار عمومی در چارچوب تحقق اهداف کشور میسر می شود.
** حساسیت ویژه مدیران و مسوولان به گزارش کسب و کار نیوز
«عباس قبادی» سرپرست شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران دراین دیدار گفت: این شرکت سالیانه بطور متوسط ۷۵ نمایشگاه در سطح کشور و بین الملل برگزار می کند که مجموع فضای تخصیص یافته به آنها حدود ۱٫۲ میلیون متر مربع است.
به گفته این مقام مسوول، نمایشگاه ها پیشانی فعالیت ها و نمایانگر قدرت اقتصادی است، به طوری که افراد با حضور در نمایشگاه ها با ویترینی از فعالان اقتصادی روبرو می شوند که به راحتی می توانند با ارتباط با آنان از جزئیات فعالیت در آن بخش ها و مشکلات موجود مطلع شوند.
وی بیان داشت: مسوولان در جریان همه مسائل و مشکلات مربوط به حوزه تولید در کشور نیستند، اما انتشار گزارش های ایرنا همواره حساسیت مدیران را چند برابرکرده و توجه به مشکلات را از سوی آنان به دنبال داشته است، به طوری که در بسیاری موارد کمیته ویژه ای از سوی دولت برای حل معضلات تشکیل می شود.
به گزارش کسب و کار نیوز حضور یافته بود، پیش از این دیدار از بخش های مختلف سازمان از جمله تحریریه اخبار داخلی و خارجی بازدید کرد.
اقتصام*۳۰۶۵**۱۵۵۹