صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / میان رده جدید هواوی از میراث آیفون ایکس استفاده می کند
میان رده جدید هواوی از میراث آیفون ایکس استفاده می کند

میان رده جدید هواوی از میراث آیفون ایکس استفاده می کند

هواوی میان رده جدید خود را به بریدگی صفحه نمایش مجهز می کند. کمپانی چینی هواوی قصد دارد در میان رده سری میت موسوم به میت ۲۰ لایت بریدگی صفحه نمایش که در سال گذشته بر روی میان رده های خود استفاده کرد و توانست از این طریق فروش بسیار خوبی به دست آورد را در میان رده سال جدید خود نیز استفاده کند. نوا ۳ ای نمونه بسیار خوب یک میان رده است که به واسطه طراحی خاص خود توانست فروش بسیار خوبی را در بازار جهانی به دست آورد.

بریدگی صفحه نمایش یا همان قابلیت ناچ کمترین حاشیه برای گوشی های هوشمند را ایجاد می کند و به نوعی به نسل آینده گوشی های موبایل بسیار نزدیک است. حال هواوی که در سال گذشته اولین گوشی هوشمند مجهز به بریدگی صفحه نمایش را روانه بازار کرد در سال جدید نیز قصد دارد این رویه را ادامه دهد و میت ۲۰ لایت را با این ویژگی روانه بازار کند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از کالا سودا، به نظر می رسد هواوی قیمت فروش این گوشی هوشمند را ۴۰۰ دلار معین کرده است. این گوشی هوشمند ۶.۳ اینچی از رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ بهره خواهد برد و نسبت تصویر ۱۹٫۵ به ۹ را دارا است با توجه به این نسبت تصویر باید شاهد بردیگی صفحه نمایش در این گوشی هوشمند بسیار قدرتمند باشیم. با توه به این موضوع که میت ۱۰ لایت با اندروید ۷.۱ عرضه شد باید این انتظار را داشت که میت ۲۰ لایت از اندروید ۸.۱ بهره خواهد برد که همراه با رابط کاربری EMUI8.2 است.

اما این بار هواوی دست به کاری بزرگ زده است و قصد دارد از رم نرم افزاری ۶ گیگابایتی در کنار حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت استفاده کند . در بخش دوربین نیز حضور چهار لنز بسیار خوشحال کننده است و دوربین اصلی این گوشی هوشمند شامل لنز های ۲۰ و ۲ مگایپکسلی است و دوربین سلفی نیز این بار قوی تر ظاهر شده است و از لنز های ۲۴ مگاپیسکلی و ۲ مگاپیکسلی بهره خواهد برد با این وجود به نظر می رسد که برند های دیگر نیز بری رقابت با این میان رده حتما باید از لنز های دوگانه استفاده کنند و رم نرم افزاری ۴ گیگابیتی نیز حداقل رم برای گوشی های میان رده سال آینده خواهد بود.

با توجه به صفحه نمایش بزرگتر در مقایسه با نسخه قبلی به نظر می رسد هواوی قصد استفاده از یک باتری بزرگتر را دارد و باشد شاهد باتری ۳۶۵۰ میلی امپری برای این میان رده پرفروش باشیم. هواوی در انتها نیز یک خبر بسیار خوب را در اختیار کاربران قرار داده است و به نظر می رسد میت ۲۰ لایت با ۱۷۲ گرم وزن یکی در مقایسه با گوشی های صفحه نمایش بزرگ برند های دیگر بسیار مناسب خواهد بود و برای کاربران حس خوشایندی را القا می کند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

پخش زنده لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ از لنز ایرانسل

به گزارش کسب و کار نیوز ، مرحله مقدماتی مسابقات لیگ‌ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ گروه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.