صفحه اصلی / سیاسی / سیاست خارجی و هسته ای / دولت آینده عراق به آنچه العبادی در رابطه با تحریم‌های ضد ایرانی اعلام کرد پایبند نخواهد بود
دولت آینده عراق به آنچه العبادی در رابطه با تحریم‌های ضد ایرانی اعلام کرد پایبند نخواهد بود

عضو ائتلاف فتح:

دولت آینده عراق به آنچه العبادی در رابطه با تحریم‌های ضد ایرانی اعلام کرد پایبند نخواهد بود

یکی از اعضای ائتلاف فتح عراق اعلام کرد که دولت جدید این کشور به آنچه نخست‌وزیر کشور عراق در رابطه با تحریم‌های آمریکا علیه ایران اعلام کرد پایبند نخواهد بود.

عامر الفایز

به گزارش کسب و کار نیوز در تماس با سخنگوی وزارت امور  خارجه صحت و سقم این خبر را جویا شد که بهرام قاسمی در پاسخ ، گفت: من تاکنون  در مورد این سفر هیچ گونه اخبار و اطلاع رسمی دریافت نکرده‌ام .

  براساس این گزارش دو روز پیش برخی از رسانه های عراقی از جمله  خبرگزاری اسکای پرس، مدعی شدند که بنا به دعوت ایران، حیدر العبادی،نخست وزیر عراق هفته آینده به تهران می‌آید.

این خبرگزاری به نقل از یک منبع اعلام کرد که هدف از این سفر گفت‌گو در رابطه با آخرین دستاوردها و تحولات سیاسی بین دو کشور  است.

این درحالی است که خبرگزاری فرانسه به نقل از یک مسئول دولتی عراقی اعلام کرد که حیدرالعبادی، نخست وزیر عراق که قرار بود روز سه‌شنبه به ترکیه و روز چهارشنبه به ایران برود، سفر خود به تهران را لغو کرده است و تنها به آنکارا می‌رود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

اسلامی: تولید اورانیوم ۶۰ درصد از روز گذشته در فردو آغاز شد

به گزارش ایسنا محمد اسلامی در حاشیه بازدید از بیستمین نمایشگاه محیط زیست درباره واکنش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.