صفحه اصلی / اصناف / تنش‌های اقتصادی اخیر وضعیت کسبه را تحت تاثیر قرار داده است
تنش‌های اقتصادی اخیر وضعیت کسبه را تحت تاثیر قرار داده است

رئیس اتاق اصناف بوشهر:

تنش‌های اقتصادی اخیر وضعیت کسبه را تحت تاثیر قرار داده است

رئیس اتاق اصناف بوشهر گفت: تنش های اقتصادی چند ماه اخیر در بازار کشور باعث شده که وضعیت کسبه، اتحادیه ها و اتاق اصناف به شدت تحت تاثیر رکود و بی ثباتی اقتصادی کشور قرار بگیرد.

 مصطفی گراشی در مراسم تودیع و معارفه اعضای قبلی و جدید هیات رئیسه اتاق اصناف بوشهر افزود: هرچند جدا شدن از همکاران مان سخت است اما خرسندیم که دوستان جوان دیگری به ما پیوستند که می توانند با همکاری های خود باعث پویایی هر چه بیشتر اتاق اصناف شوند. وی ادامه داد: امیدواریم که همکاران جدید اتاق اصناف با صلابت و پویایی و حفظ حرمت پیشکسوتان از حقوق بازاریان دفاع کنند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از اتاق اصناف بوشهر، گراشی افزود: بازاریان در زنجیره آخر شرایط اقتصادی کشور قرار دارند و به عنوان حلقه واسط مردم و دولت ایفای نقش می کنند. از آنجا که مردم تصمیمات کلان کشور را از چشم همکاران ما در بازار می بینند، انتظار می رود که نهادهای دولتی در تصمیمات خود نظر جامعه بازار را دخیل کنند. رئیس اتاق اصناف بوشهر افزود: برای ایجاد فضای همدلی و کاهش اثرات تنش های اقتصادی کشور بر بازار انتظار داریم  که مدیران بخش دولتی شخصا در جلسات کمیسیون نظارت شرکت کنند تا بتوانیم با اتخاذ تصمیمات آرامش را به بازار و جامعه تزریق کنیم. وی در ادامه با اشاره به رکود بازار خاطرنشان کرد: انتظار داریم که در زمینه پرداخت مالیات به گونه ای عمل شود که بازاریان هزینه کمتری متحمل شوند. رئیس اتاق اصناف مرکز استان بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: با توجه به این که نهاد مدیریت بازار یک نهاد مدیریت هزینه ای است، تحت تاثیر وضعیت اقتصادی مردم و بازار است. تنش های اقتصادی چند ماه اخیر در بازار کشور باعث شده که وضعیت کاسبان، اتحادیه ها و اتاق اصناف تحت تاثیر رکود و بی ثباتی اقتصادی کشور قرار بگیرد. رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هم در پایان جلسه ابراز داشت: رکود فعلی را با همکاری و هماهنگی با هم پشت سر خواهیم گذاشت. حسینی محمدی افزود: شرایط اقتصادی به گونه ای است که شرایط کسب و کار سخت شده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.